Panik med diskmaskin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sveasvea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sveasvea:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
sveasvea E du säker at du har vatnet på? ;) jag har också några gånger försökt at sätta diskmaskinen på och undrat varför den inte fungerar. Sen har jag märkt at vattnet är inte på :snotty:

Aa va dum är jag :laugh: :ashamed: :D Tack ska du ha! Nu fungerar den igen!

hyvà ettà "vika" lòytyi. buona serata ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Suomi:
Olen tuntenut tasan yhden fiksun ruotsinkielisen suomalaisen ja hän ei koskaan puhunut ruotsia kun oli suomenkielisten kanssa. Sitä nää massasvedut ei tajua.

Ja minä tunnen fiksuja ruotsinkielisiä vaikka kuinka. Ja oudossa sakissa olet liikkunut, minä sitä vastoin olen joutunut sanomaan, että osaan ruotsia jatketaan keskustelua sillä. Sillä minusta on äärimmäisen typerää, että 10 ruotsia äidinkielenään puhuvaa henkilöä vaihtaa kielen suomeen, kun paikalle tulee yksi suomenkielinen. Näin nämä minun tuttuni ovat toimineet ja toimivat. Tosin minun kanssani jo puhutaan sitä ruotsia!

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Perkele, kirjota saatana ap suomee

Oh hell. Låt hon svara med sin egen språk! Här i min hemstad de är vanligt att höra svenska! Det menar ingenting, att t.ex. min svenska är dåligt!!! Svenskspråkiga är snälla människor :)

du skall nog ringa ät reparatören ifall den har fastnat på programmen, jag fick inte min maskin att funka före det. de brukar ha ett program kort. välkommen på 2 plus en del av oss talar svenska också : )

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
du skall nog ringa ät reparatören ifall den har fastnat på programmen, jag fick inte min maskin att funka före det. de brukar ha ett program kort. välkommen på 2 plus en del av oss talar svenska också : )

oj jag såg att ni hitta felen :)

Alkuperäinen kirjoittaja sveasvea:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
sveasvea E du säker at du har vatnet på? ;) jag har också några gånger försökt at sätta diskmaskinen på och undrat varför den inte fungerar. Sen har jag märkt at vattnet är inte på :snotty:

Aa va dum är jag :laugh: :ashamed: :D Tack ska du ha! Nu fungerar den igen!

Fint :wave:

Sillä minusta on äärimmäisen typerää, että 10 ruotsia äidinkielenään puhuvaa henkilöä vaihtaa kielen suomeen, kun paikalle tulee yksi suomenkielinen>>
Mutta miksi sitten RKP vaatii koko kansan tasolla 19:ää paikalla olevaa suomenkielistä vaihtamaan kielen ruotsiin, kun joukossa on yksi (!) kaksikielinen suomea osaava ruotsinkielinen (rasti ruutuun-ruotsinkielinen)

Yhteistyössä