V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Vuoksi muiden en sua nähdä saa
sä vaikka kerroit sen, on uskoa se vaikeaa
sä oot mun roomeo, mä oon sun juulia, en suudella saisi sun huulia..
Movetronia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heikkoluontoisin...
Nylon Beat...
Sä oot viimeinen, sua jättäis eeeeen....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin miksi voikukka sai värin auringon..
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Riisu pois sun paitas, riisu pois yöpaitas, riisu pois sun paitas ja näytä mulle taivas....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Riisu pois sun paitas, riisu pois yöpaitas, riisu pois sun paitas ja näytä mulle taivas....
riisu pois hei riisu pois..
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Riisu pois sun paitas, riisu pois yöpaitas, riisu pois sun paitas ja näytä mulle taivas....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin miksi voikukka sai värin auringon..
ella ja aleksi
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä kortin lupaan postittaa, jostain vähän kauempaa, jos sitä perille en muuten saa, sen tuuli sulle kuljettaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä kortin lupaan postittaa, jostain vähän kauempaa, jos sitä perille en muuten saa, sen tuuli sulle kuljettaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
Vähän pitempiä pätkiä kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:. huomataan, että nainen on nainen aina vaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
...vaan tietää tarkallaa ei niin voi löytää tilaa haaveilleen..
tätä te ette kyllä tiedä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:. huomataan, että nainen on nainen aina vaan...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:. huomataan, että nainen on nainen aina vaan...![]()
![]()
ei välähdä tämäkään
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä taisin jäädä kiinni tähdenlentoon, menin sen mukana....
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:eiliseen, hän jää ei eiliseen..![]()
On, lähdettävä on,
kun kutsu kohtalon
kutsuu seuraamaan,
pelkonsa voittamaan,
niin eilinen on pakko jättää taa.
Kun, kun ääni sydämen on ääni huomisen.