(ei keittele...) sukkahousut jalkaan uusi päivä alkaa.. heippa ja soitellaanAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele....
mikko alatalo..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
(ei keittele...) sukkahousut jalkaan uusi päivä alkaa.. heippa ja soitellaanAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele....
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:iso musta kissa..:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:iso musta kissa..:saint:
istui ikkunalaudalla... ja bingo oli sen nimi....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:iso musta kissa..:saint:
istui ikkunalaudalla... ja bingo oli sen nimi....
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:kaupunkiin kun masentuu niin sitä tahtoo tuuliin raikkaisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:kaupunkiin kun masentuu niin sitä tahtoo tuuliin raikkaisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Jesh! Tytöthän tietää hyvin biisit! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ei tää oo mun tarina, ei näin voi käydä mulle...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään....
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään....
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:http://www.youtube.com/watch?v=fFuCSa6-z_E
nyt pääsette itse laulamaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ei tää oo mun tarina, ei näin voi käydä mulle...
ei taaskaan välähdä...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään....
saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:kaupunkiin kun masentuu niin sitä tahtoo tuuliin raikkaisiin...
ällötys biisi varrella virran....