Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:...Mä pidän sinusta huolen, pidän sinusta huolen, pidän sinusta huolen, ehkä se saa sinut uskomaan. Oon sun...
disco minä pidän huolta sinusta
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Hiljaisuuden huntu ei milloinkaan petä kuulijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Hitsi, kun kuulostaa niiiiiin tutulta...
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Suurlähettiläitä??
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:on ulkokuori sulla kunnossa
mut sisällöstä löytyy puutteita
sä et sitä nää
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Hiljaisuuden huntu ei milloinkaan petä kuulijaa.
Mikä nämä yhdistää? Rakkaus suureen elämään
dave lindholm
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Leikkipuistosta ääni kantautuu, viattomuuden henki heijastuu, on huhtikuu, jalat hakee uutta paikkaa ,missä mieli paikoilleen asettuu ja rauhoittuu
eiks kukaan tätä tiedä?
Suurlähettiläitä??
Etana ennustaa
Näyttää sään sarvillaan
Isännät kiiruhtaa
Laittamaan kesän kasvamaan
Yhteisöt ovat hajonneet
Määränpäät on päätetty lopettaa
On oltava omillaan
4 ruusua meistä jokainen
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:on ulkokuori sulla kunnossa
mut sisällöstä löytyy puutteita
sä et sitä nää
sä et sitä nää mä muistan sunun sanoneen et olen minä
tik tak paha sana
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:joillekin on luotu kauniit kasvonpiirteet joillekin taas kyky nauttia
joillakin on pieni koti minne mennä, mulla on vaan tie jota kulkea..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Tumma on taivas ja pimennetyt....
puut, kun matkustan pikkuveljen luota kaupunkiin...
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Sulje silmät pienoinen,
Uinu onnen unta.
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Vuoksi muiden en sua nähdä saa
sä vaikka kerroit sen, on uskoa se vaikeaa
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Vuoksi muiden en sua nähdä saa
sä vaikka kerroit sen, on uskoa se vaikeaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heikkoluontoisin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heikkoluontoisin...
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:joillekin on luotu kauniit kasvonpiirteet joillekin taas kyky nauttia
joillakin on pieni koti minne mennä, mulla on vaan tie jota kulkea..![]()
minä lähden sinne, missä nauraa saa
nimeni on Dingo, se saa kulkemaan
katson taakse vielä, pahaan kaupunkiin
joku huutaa Dingo, painu helvettiin!
dingo nimeni on dingo