Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:minä olen muistanut sinut niin kauniina unina..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:"Sul on kauniit kasvot, sul on terävä pää.."?
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:"Sul on kauniit kasvot, sul on terävä pää.."?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:minä olen muistanut sinut niin kauniina unina..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:minä olen muistanut sinut niin kauniina unina..![]()
vakavina kuvina ja jotain....
Timo Turunen tenava tähdessä!!!![]()
No juu, onhan tää Kim Lönrottiakin (hyvinpä osasin kirjoittaa sukunimen...)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitten sisällä kaupassa saan katsella tavaroita ja kierrellä rauhassa,
myyjä kuitenkin pysyy lähellä, et jos tarviin apuu voin viittoo kädellä,
ei esitä epämiellyttävää myyntitykkii, auttaa vaan jos tarvin ja lähistöllä kykkii...
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kuinka selvitä hengissä, kun koko elämä hetkessä ohitse on...?
Alkuperäinen kirjoittaja hihhei:mistä aikaa lisää sais...
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja hihhei:mistä aikaa lisää sais...
Suurlähettiläät kuka voisi kellot pysäyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kuinka selvitä hengissä, kun koko elämä hetkessä ohitse on...?
sammumaton kai toivo on.. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hihhei:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja hihhei:mistä aikaa lisää sais...
Suurlähettiläät kuka voisi kellot pysäyttää?
:flower: se tuli kuin apteekin hyllyltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kuinka selvitä hengissä, kun koko elämä hetkessä ohitse on...?
Sydän säröillä, mut ei tunnoton.... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kuinka selvitä hengissä, kun koko elämä hetkessä ohitse on...?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kuinka selvitä hengissä, kun koko elämä hetkessä ohitse on...?
mikä tän biisin nimi on... ei tuu nyt mieleen..![]()