Paras kosketusnäytöllinen Nokia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";25917471]Lumia 800 taitaa olla paras tällä hetkellä.[/QUOTE]

Paitsi että se on ihan hanurista. Vaikea käyttää ja kosketusnäyttö on jotenkin outo jos vertaa ipadiin tai muihin nokialaisiin.
 
Mulla Lumia 800, tykkään kovasti.

Vaihdoin iPhonesta, käyttölogiikan oppimiseen meni hetki mut samahan se on millä tahansa puhelimella. Kosketusnäyttö toimii tosiaan vähän eri tavalla kun iPhonessa mut ei se musta yhtään huonompi oo! :D

Palstailukin sujuu muuten näppärästi kun lataa sen Board Express pro for Tapatalk (tms) -softan.
 

Yhteistyössä