Paras meikkipuuteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tahdo millään löytää hyvää meikkipuuteria iholleni. Ihoni on todella rasvoittuva. Tärkeimmät ominaisuudet olisivat, että iho pysyisi pitkään mattana ja että meikkipuuteri olisi mahdollisimman peittävä. Ihoni on vaalea, kaikista tuotteista ei meinaa löytyä riittävän vaaleaa sävyä. Mitäs ehdottaisitte?

Avonilta Magix meikkipuuteri. Aivan ihana! Mulla on kans rasvoittuva iho ja tuo on ihan ykkönen. Se tekee sellaisen samettisen pinnan iholle. Ja varmasti löytyy tarpeeks vaalee, mä oon oikee kalkkilaivan kapteeni ja tuosta vaalein on mulle himpan liian vaalee. Eipä oo tollasta ennen käyny.. :D

Mulla on tosi vaalea iho, ja sekaiho, eli T-alue rasvainen ja posket kuivat. Minulle sopii ainakin Lumenen meikkipuuteri, ja vaaleita sävyjäkin löytyy, mulla on toisiksi vaalein, eli vielä kalpeammallekin löytyy. Hintakin on mielestäni sopiva, noin 17 e.

[QUOTE="vieras";22706406]Lumenen meikkipuuteri - se ihan perusmeikkipuuteri, sininen pakkaus. Siihen olen luottanut suht rasvoittuvan ihoni kanssa niin kauan kuin muistan.[/QUOTE]

siitä mäkin tykkäsin, harmi ettei sitä enää saa mistään... :( uus on ihan peestä, se mineraali...

[QUOTE="minä";22706525]Mistä tätä saa, kun en löytänyt Avonin nettisivuilta?[/QUOTE]

Avonin konsulteilta. Ne nettisivut on nykyään aika surkeet ku ei siel oo kunnolla tietoo tuotteista.. Mut kannattaa googlettaa :)

Myös se Magix väritön meikkivoide on ihan ykköstavaraa :D Käytän sitä meikinalusvoiteena ja se kans kivasti hillitsee tuota kasvojen rasvoittumista.

Yhteistyössä