Paras peniksen pituus ja paksuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän astisella kokemuksella (15 vuotta ja n. 50 kullia) sanoisin, että melkein kaikki ovat sopivan kokoisia. Yksi on on ollut liian pieni ja kaksi liian suuria. Lähemmäs 10 ei ole seisonut kunnolla, ehkä humalasta johtuen. Kyllä ne on muut asiat, jotka ei toimi. Osan noista olin suunnitellutkin vain kertakäyttöön, esimerkiksi ukkomiehet ja teinipojat.

Jatkan vielä. Jos kullin omistaja alkaa ylpeilemään mukamas suurella kalullaan ja pitämään pillun saantia ansaittuna etuna, potku perseeseen. Kyllä niitä kosiskeluhaluisia kyrvänkantotelineitä tuolla liikkuu. Nainen tahtoo olla haluttu ja tavoiteltu, ei itsestäänselvyys.

On niitä naisia, jotka ovat jakaneet värkkiään todella monille (100+) ja tehneet sen lapsuuden tai muun elämää rikkoneen asian vuoksi ja siksi jatkuvasti hakevat hyväksyntää seksillä. Näillä on myös tarve vertailla kalujen kokoa, kun se yksinkertaisesti on ainoa asia mitä he parisuhteesta tajuavat.

20-30 cm pituus
6-10 cm halkaisija
Tärkeintä on kestävyys ja kovuus! Käyrä joko alas tai ylös on myös hyvä. Ylös käyrä ja 25/8 tekee kyllä niin hyvää että meinaan ratketa liitoksistani. Sillä koolla voi paukuttaa täysiä vielä juuri ja juuri. Isommat onkin vanilja hetkiin
Itsellä kokemus ehkä saman kokoisesta Gambiassa. Ensimmäinen yhdyntä orgasmi tuli. Nyt haaveilen matkasta ja tuosta tummasta lihaksikkaasta miehestä. Rakastelin hänen kanssaan välillä koko yön.

En ole koskaan mittaillut. Yksi on ollut liian suuri ja pari liian pientä. Kaikki muut (n. 50) ovat olleet sopivia hyvin ovat minulle saaneet orgasmin aikaiseksi ja hyvän satsin spermaa pil*luuni.

En ole koskaan mitannut, mutta melkein kaikki ovat olleet sopivan kokoisia. Pari liian pientä ja kolme liian suurta/pitkää, jotka satuttivat. Muiden n. neljänkymmenen kanssa oli lopputuloksena minulle orgasmi ja ylkämieheltä satsi kondomiin ja ukkomiehiltä kohdunsuulle.

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus? alle 14 cm on pieni ja ohut on, noh ohut. ympärysmitaltaan alle 13 cm (se maaginen vessapaperirullatesti) on ohut, jos siellä "hölskyy" niin no thanks.

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
pidättäydyn vessapaperirullametodissani. Paksuus rullassa ok (yltää sormet just ja just ympäri! Itseasiassa tosi yllättävän hämäävän paksu loppuseltaan tuo.) Pituuskin on rullassa riittävä jos rulla on "varsi" ja siihen lisätään herkullinen terska niin kelpaa. (avioisin että lisätään 4cm eli yhteispituus ois kai sitten ~15. Se alkaa olla jo kaunis penis.

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo (jak)

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa? no sanotaan että yli 15cm on iso.

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Jumalaisen paksu ja pitkä. Ei kuitenkaan "lihakyrpä" joka puoliksi veltto jo isoudessaan (tavattu on..sen pituus oli varmaan jotain 20cm ja paksuus, huh osaa edes arvioida..)
Hei minulla on ehkä pieni 8 cm pitkä kovana ohut kalu olen avoliitossa aisurimies en tiedä onko koolla väliä