Pitäis alkaa tikkujen ostoon kun pikkukakkosesta haaveillaan niin mikä olisi paras raskaus/ ovulaatiotesti? Onko kellään kokemusta tästä digitaalisesta? onko luotettava ja vastasiko viikkoja?
Oukkej. kiitos sutinaa. Onko kellään kokemuksia tosta digi testistä? Tais olla Clearbluen myös? Vastaako sillä niitä viikkoja kun tossa mainoksessa väitetään
Mulla on käytössä digitaalinen Clearblue ovistesti ja on ihanan helppo ja varman oloinen kun ei tarvii vertailla viivojen värejä ym. Testaan liuskoilla kp11-kp14 ja sitten kp15- testaan digillä. Suosittelen
ap, tarkoitit varmaan tuota uutta CB:n r-testiä, kun kyselit, että vastailiko viikkoja?..itselläni ei ole ollut vielä kokemusta, toivossa elellään Tirlittan1968 tuossa jo mainitsiskin CB:n digitaalisen ovistestin-on paras miunkin mielestäni!!..säästät hieman kun tetailet ensin huokeilla liuskatesteillä ja sitten viivan vahvistuessa, varmistat digillä.
NevaNeva
Mie kokeilin CB:n raskaustestiä joka näyttää viikot ja en usko et näyttää ihan oikein, sehän mittää sen hormonin määrän jonka mukaan sit antaa viikko arvauksen, mulla näytti et hedelmöitys olis ollu tapahtunu pari viikkoa sit vaikka kaiken järjen mukaan mä olisin sillon ollu jo 7+ viikoilla. Varmuushan saadaan vasta ultrassa, mut veikkaan et jos käy niinku mulle et hormonia erittyy tosi hitaasti niin näyttää ihan omiaan. Onhan se silti ihan hieno "hifistely" testi..