Paras ruoka jonka valmistamiseen kàytàt kermaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tässä kysyttiin ruokaohjeita, joihin tulee KERMAA! Kipparijuuston makuiset ym ruokakermat eivät ole kermaa... Ja ovat kyllä käyttöominaisuuksiltaan ihan toisenlaisia (eikä tämä ole mitenkään postiivista) kuin oikea kerma.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?

Mun mielestä ei missään nimessä uuniloheen sotketa kermaa mukaan

mà en myòskààn tykkàà kalan kanssa

Mua alkaa meinaan yököttää, jos se kala on sellaista vetistä mössöä :$

palstaa seuranneena... mità olisi uunilohi tilastoissa?

Mun mielestä ei missään nimessä uuniloheen sotketa kermaa mukaan

mà en myòskààn tykkàà kalan kanssa

Mua alkaa meinaan yököttää, jos se kala on sellaista vetistä mössöä :$

lohi on muutenkin rasvaista

Siellä moni heitti valkosipuliperunat... Kokeilkaas tehä valkkariperunat niin että laitatte uunivuokaan perunasiivuja, valkosipulimurskaa ja voita, paljon voita. Hippunen suolaa, mutta ei kermaa. Tulee muuten hyvää.

Anteeks aiheesta poikkeeminen...poistuu takavasemmalle häpeämään :ashamed: :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Siellä moni heitti valkosipuliperunat... Kokeilkaas tehä valkkariperunat niin että laitatte uunivuokaan perunasiivuja, valkosipulimurskaa ja voita, paljon voita. Hippunen suolaa, mutta ei kermaa. Tulee muuten hyvää.

Anteeks aiheesta poikkeeminen...poistuu takavasemmalle häpeämään :ashamed: :D :saint:

Paljonko on paljon? Eli osaatko vähän sanoa määristä, paljon pottua ja paljon voita?

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

totta. mà teen saman òljyssà

Yhteistyössä