Paras Seksi,milloin se tavoitetaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohjoisesta08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohjoisesta08

Vieras
Minusta ihmiset harrastavat liian usein pikaseksiä!Seksin harrastamiseen/rakasteluun kannattaa varata aikaa ja hyväillä toisia tuntien toisen läheisyyden koskettaen toista syvälle sydämmeen.Se luo parhaimman tunteen mitä voi tuntea seksiä harjoittaessa.Luottamus,toiseen luottaminen myös on tärkeää ja sitä ei pidä unohtaa!Olkaa rehellisiä toisillenne ja pienistä vastoinkäymisistä ei todellakaan kannata pimahtaa jos joku ei onnistu esim.Asento/Orgasmin saaminen.Miehellä orgasmin saaminen ei nyt ole mikään este,mut naiselle se voi olla hyvinkin vaikeaa ja monimutkaista kuten myös silloin naista ei todellakaan pidä alkaa alistaa!!

Itse olen sinkku ja elämässä mitä olen kokenut/oppinut niin nainen pitää osata tyydyttää hellästi/varovaisesti.Naisilla on paljon G-Pisteitä joita todellakin kannattaa opetella tyydyttämään siinä kuin että ei rakastelun aikana tyydytä sitä yhtä G-Pistettä turruttaen sitä vaan siirtyen aina toiselta toiselle G-Pisteelle.Myös nuoleminen auttaa paljon,mut myös paljon sormien käyttökin eri G-Pisteiden ärsyttämisessä saaden näin maksimaallisen hyödyn orgasmissa.Kehossa myös sijaitsee paljon pisteitä joita kannattaa käyttää hyödyksi jo esileikkejä harrastaessa.Koskaan itse en ole saanut negatiivista palautetta siitä että en olisi kuunnellut toista/jättänyt kylmäksi tyydyttäen vain itseni.Tämä asia kannattaa muistaa,olkaa avoimia ja pitkäjänteisiä asioissa joissa toisella on orgasmin saamisen vaikeuksia.

Minulle voi myös mailata palautetta asiasta jos en tänne nyt ole eksynyt lukemaan palautteita.mailia voi laittaa:helsing@jippii.fi

Pohjosen mies - periaatteessa. Jos tarkkoja ollaan, g-pisteitä ei ole kuin yksi ;) Muut pisteet tunnetaan toisilla kirjaimilla tai nimityksillä.
Muuten olen samaa mieltä kanssasi, kokemuksen, harjoittelun ja opiskelun myötä on oppinut antamaan naiselle nautinnon huippuja.

Yhteistyössä