K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Mä ymmärrän oikeasti ap:n harmistuksen. Toivottavasti ei nyt keksi niitä häitään samalle päivälle. Vaikka mitäs siitäkään, ellei teillä sitten ole sama ystäväpiiri? Eikä oikea ystävä pidä häitään samana päivänä hyvän ystävänsä kanssa, ellei pidetä yhteishäitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:No onpa itsekas ap. Hyva ystavani varasi omat haansa jo minun varaamalle haapaivalle. Annoin kylla periksi ja muutin meidan haapaivaa. Ei kaiken tarvitse olla mina, mina ja mina.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku
Ap:n ystävä on luultavasti menossa naimisiin siksi, koska ap:kin menee, se kai ap:tä lähinnä harmittaa. Olisi ollut kiva suunnitella ap:n ystävän häitä yhdessä vaikka seuraavalle kesälle. Kaikki ei nyt kyllä ymmärtänyt ap:tä ihan oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku
Ap:n ystävä on luultavasti menossa naimisiin siksi, koska ap:kin menee, se kai ap:tä lähinnä harmittaa. Olisi ollut kiva suunnitella ap:n ystävän häitä yhdessä vaikka seuraavalle kesälle. Kaikki ei nyt kyllä ymmärtänyt ap:tä ihan oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:voi jee, sä haluut olla koko kesän prinsessa. et taida olla edes oikea ystävä ystävällesi kirjoitus tyylistäsi päätellen. kesä on pitkä kyllä siinä voi mennä naimisiin vaikka kaikki ystävät ja suku
ap:han sanoi ketjun puolen välin tienoilla, että häntä ihmetyttää ja harmittaa ystävän häät koska hän ei ymmärrä miksi he naimisiin menevät niin "nopeasti" ja ap sanoi uskovansa ettei ystävän suhde kuitenkaan kestä. Hänellä on siis parempi syy mennä nyt naimisiin koska on pitkä ja vakaampi suhde pohjalla.
ei tuossa paljon väärinymmärryksen varaa ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä oli lähipiirissä neljät häät samana kesänä kuin itse mentiin naimisiin, eikä mua kyllä haitannu mitenkään, olenkohan ihan outo sitten?