Parasta päivässä!

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Mulle parasta päivässä oli sählytreenit. En ole ennen käynyt ja ihan tuosta nuin vain ajattelin mennä kokeilemaan, kun kaveri pyysi mukaan ja siellä oli tosi hauskaa. Tosissa ei oltu, vaan tarkoitus oli vaan liikkua ja pitää hauskaa. Hyvässä hengessä pelattiin, kukaan ei nipottanut säännöistä ja pisteetkin jäi laskematta. Meidän joukkue varmaan voitti. Sain jopa itsekin yhden maalin puristettua.

Siis olikos tässä tarkoitus pinota niitä päivän parhaita hetkiä??

Jos oli niin...
Minulla päivän paras hetki on ehdottomasti se kun mies tulee töistä kotiin :heart:
Mutta kun se usein ei päivän puolella tapahdu vaan kotiutuu yöllä, kuten nytkin on vielä tuolla n.150km päässä töissä, niin sit toinen on se kun talo hiljenee illalla. Kun kaikki lapset nukkuu ja pääsee rauhassa suihkuun B)

Kuulostaa kivalle :D
Mulla parasta päivässä oli kävelylenkki eläinkauppaan ostamaan ruokaa. Prii ( kissavauva ) pysyi nätisti mukana 3,5km kävelymatkan valjaissa rinnuksilla. Oli tosi ihanaa liikkua kun olen 9:llä kuukaudella raskaana ja tosi raskaana olenkin.

Mun mies tuli tänään kotiin, ja nappasi saman tien vielä työvaatteet päällä muksut kainaloon, roudas suihkuun ja iltapalalle ja antoi mun vaan olla. Se oli päivän paras hetki. Tai ehkä hetki sen jälkeen: kun pikkumies hauskuutti meitä ja neiti oli tyytyväinen puhtaasta olostaan.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mulla parasta päivässä oli kävelylenkki eläinkauppaan ostamaan ruokaa. Prii ( kissavauva ) pysyi nätisti mukana 3,5km kävelymatkan valjaissa rinnuksilla. Oli tosi ihanaa liikkua kun olen 9:llä kuukaudella raskaana ja tosi raskaana olenkin.

Aika hauska nimi kissalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Aika hauska nimi kissalla :)

:-D jeh.. se tuli vähän vahingossa. Lässytin tuolle poikaselle kaikenlaista ihmekieltä ja siitä se nimi sitten tuli.. Mies sanoi että jaha.. se on sitten "Prii" eikä "Nenu..

Yhteistyössä