parasta rasvanpoltto liikuntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tahansa pitkäkestoinen liikunta väh.45 min. kun sen tekee heti aamulla tyhjällä vatsalla,jolloin elimistö käyttää rasvavarastoja polttoaineenaan eikä hiilihydraatteja koska ei ole laittanut suuhun vielä mitään.Olen itse pudottanut yli 20kg 4 kuukauden aikana ja tuo heti aamusta lenkille lähteminen on kyllä varmasti vauhdittanut painonpudotustani ruokavalion ohella.

Olen noudattanut painonvartijoiden ohjeita,se on niin helppo ja kätevä.Kaikkea saa syödä mutta yli oman päivittäisen pisterajan ei,monesti kiireisinä päivinä olen kyllä illalla huomannut että en ole edes ehtinyt syömään kaikkia sallittuja pisteitä.

Itseasiassa juuri pitkäkestoinen, matalilla sykkeillä tehtävä harjoitus polttaa elimistössä nimenomaan rasvavarastoja. Korkeilla sykkeillä tehtävä harjoitus kuluttaa hiilihydraattivarastoja, mutta niin tai näin, aina se läski saa liikunnasta kyytiä. Eri asia sitten on, syökö niin paljon ettei sitä liikunnan hyötyä saa ikinä näkyviin..

Spinningistä itse tykkään, mutta näillä keleillä tietty pyöräilee mieluummin tuolla maastossa kuin pimeässä salissa.

kovallakin sykkeellä liikkuminen kuluttaa rasvaa, mutta ero on siinä, ettei sitä liikuntaa jaksa tehdä yhtä pitkään kuin matala sykkeistä liikuntaa. paras rasvapoltto liikunta on sellaista, jota tykkäät tehdä ja jaksat tehdä usein ja tarpeeksi.

tyhjällä vatsalla liikkuminen tietenkin kuluttaa rasvaa enemmän kuin hiilihydraatteja, mutta tuntuu samalla rankemmalta ja siten ei välttämättä jaksa liikkua kauan.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 13:07 Asennekysymys kirjoitti:
Mulla on ainakin spinning polttanu kyllä hyvin rasvaa... :)

Mä kans vannon spinningin nimiin!
Itelläni oli kauheat selluliitti pahkurat reisissä raskauden jälkeen, roikkuva mahanahka ja huonontunut kunto ja tietty kiloja jäänyt 10 ylimääräistä. Nyt on 2 vuotta poljettu 2-3 kertaa viikossa olen hoikempi kuin sitten teinivuosien, paremmassa kunnossa ja selluliiteistä ei todellakaan jällkeäkään B)

Yhteistyössä