Parhaan ystäväni mies on ihastunut minuun:-/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Ei kannata lähettää mitään viestejä, niitä voi aina tulkita väärin tai voivat joutua vääriin käsiin.

Parempi tavata kasvokkain ja puhua asiat selväksi. Sopikaa tapaaminen rauhalliseen paikkaan mistä ei juorut lähde liikkeelle. Joku syrjäinen kylpylä voisi toimia, tai vaikka Ryanairilla Irlantiin.

Tämähän olisikin hyvä ajatus :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vihreämpää:
Oisko se ruoho kuitenki vihreämpää siellä aidan toisella puolella??? Jos se mies alkaa jossain vaiheessa väittään, että oot alotteellinen tossa jutussa niin aika heikoilla oot.. Jos ei hänen viestejään ole tallessa.. Menetät pahimmassa tapauksessa kaveris ja miehes alkaa epäileen tuota juttua.. Jätä nyt ainaki kokonaan yhteydenpito tollasen tyypin kans.

Olen tässä päivän miettinyt ja taidan jatkossa jättää vastaamatta viesteihin. Tänään ei ole onneksi tullut yhtään viestiä.

Jos oot noin tyhmä, ettet osaa toimia tossa tilanteessa niin anna mennä vain ja pilaa kaikkien elämä. Vastaa, että tämän viestittelyn on loputtava ja pelissä on liian monta elämää ja ystävyyttä.
Vai haluatko näitä viestejä ja salasuhdetta kun et osaa mitään tehdä?! Tyhmä ihminen!

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
"En ole murusi. Kuuluu hyvää."

Tuo olisi hyvä :D mutta olisiko selvempää olla vastaamatta mitään? Kun sitten sieltä tulee seuraava viesti ja sitä seuraava ja ja ja.. Enkä keksi mitään vastattavaa niihin sitten enää ainakaan :-/

Alkuperäinen kirjoittaja jop:
Jos oot noin tyhmä, ettet osaa toimia tossa tilanteessa niin anna mennä vain ja pilaa kaikkien elämä. Vastaa, että tämän viestittelyn on loputtava ja pelissä on liian monta elämää ja ystävyyttä.
Vai haluatko näitä viestejä ja salasuhdetta kun et osaa mitään tehdä?! Tyhmä ihminen!

Kiitos vaan :kieh:

Mutta on tuossa totta tuo, että noin voisin kyllä vastata.

En ole koskaan ennen ollut tällaisessa tilanteessa ja koen tämän todella vaikeaksi ja raskaaksi.

Miten olet noin vedätettävä? Tai sitten olet kuitenkin imarreltu viesteistä. Mulla ei olisi mitään ongelmaa näyttää viestejä miehelleni. Tuon viestittelyn saa loppumaan JOS haluaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole antanut ymmärtää, että minua kiinnostaisi mitenkään minkäänlaiseen suhteeseen ryhtyminen.

Jos ja kun tuo vielä lähettelee viestejä, niin ilmoitan, että minua ei kiinnosta. Toivottavasti ei kovin pahoin suutu.

Eikö se ole aika sivuseikka, jos ko mies suuttuu? Nolostuminen olisi aiheellista varmaan, mitä suuttumista hänellä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Eiks voi sanoa suoraan että lopettaa ? :o

Kai sitä voisi, mutta haluaisin tehdä sen niin, ettei välillemme jäisi mitään kitkaa. Jos näin kävisi, en näkisi myöskään tuota parasta ystävääni enää. En näe häntä nytkään usein kun asuvat noin 100km päässä meistä.

Jon mun parhaan ystävän mies tekisi noin niin kertoisin eka viestin jälkeen kaverilleni
a) siksi että hän on paras ystäväni
b) siksi että jokainen nainen ansaitsee mielestäni kuulla totuuden vastaavassa tilanteessa
c) siksi että jos salaan asian annan samalla epäsuoran viestin miehelle siitä että olen mukana tässä hänen jutussaan

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
"En ole murusi. Kuuluu hyvää."

Tuo olisi hyvä :D mutta olisiko selvempää olla vastaamatta mitään? Kun sitten sieltä tulee seuraava viesti ja sitä seuraava ja ja ja.. Enkä keksi mitään vastattavaa niihin sitten enää ainakaan :-/

Mies on jo aistinut että tämä on sinusta jännää.. ei väliä mitä sanot tai jätät sanomatta, hän tietää että vielä saa sinut :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Jon mun parhaan ystävän mies tekisi noin niin kertoisin eka viestin jälkeen kaverilleni
a) siksi että hän on paras ystäväni
b) siksi että jokainen nainen ansaitsee mielestäni kuulla totuuden vastaavassa tilanteessa
c) siksi että jos salaan asian annan samalla epäsuoran viestin miehelle siitä että olen mukana tässä hänen jutussaan

PEESI

Ap ihan selvästi haluaa, että hänelle viestitellään eikä siksi halua tekstarimiestä suututtaa. Tahtoisi vain omat kätensä pestä, että homman levitessä voi paistatella puhtoisena, kumminkin nyt saaden huomiota ja hyvän mielen siitä.

Laita sille, että en ole kiinnostunu, mutta lähettele vaan mulle viestejä koska se on niin kiehtovaa/imartelevaa/jännää.
Koska sitähän sinä haluat. Muuten sanoisit suoraan ajattelematta että vetääkö se mies herneet nenään.

Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Ei kannata lähettää mitään viestejä, niitä voi aina tulkita väärin tai voivat joutua vääriin käsiin.

Parempi tavata kasvokkain ja puhua asiat selväksi. Sopikaa tapaaminen rauhalliseen paikkaan mistä ei juorut lähde liikkeelle. Joku syrjäinen kylpylä voisi toimia, tai vaikka Ryanairilla Irlantiin.

:D

Lähetin äsken viestin, että mielestäni nyt on parempi lopettaa koko viestittely.

Ja nyt odottelet reaktiota. :D Me huomataan rivienvälistä niin miksi ei huomaisi mieskin. Jätät aina viesteissäsi yhden nilkin mentävän aukon. En viitsi sua neuvoa, koska selvästikkään et ole tajuavinasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähetin äsken viestin, että mielestäni nyt on parempi lopettaa koko viestittely.

Ja nyt odottelet reaktiota. :D Me huomataan rivienvälistä niin miksi ei huomaisi mieskin. Jätät aina viesteissäsi yhden nilkin mentävän aukon. En viitsi sua neuvoa, koska selvästikkään et ole tajuavinasi.

Peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis mitä huomaatte rivien väleistä?

En todellakaan halua minkäänlaista suhdetta! Olen erittäin onnellinen oman mieheni kanssa enkä kaipaa minkäänlaista "jännitystä" elämääni.

Mua ihmetyttää ja pistää myös mietittymään, miksi olet niin huolissasi vieraan miehen suuttumisesta ja välien menetyksestä häneen.... Olet paljon enemmän huolissasi siitä miten ystäväsi mies suhtautuu kuin että miten ystäväsi tai OMA MIEHESI suhtautuu tähän viestittelyyn. :o
Olisiko takana kuitenkin pientä ihastumista myös sinun puoleltasi...? Kannattaa miettiä tarkkaan. Tuon vietittelyn saa hyvin helposti loppumaan kunhan vaan teet selkeästi ja painokkaasti selväksi ettet ole kiinnostunut piirun vertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Mua ihmetyttää ja pistää myös mietittymään, miksi olet niin huolissasi vieraan miehen suuttumisesta ja välien menetyksestä häneen.... Olet paljon enemmän huolissasi siitä miten ystäväsi mies suhtautuu kuin että miten ystäväsi tai OMA MIEHESI suhtautuu tähän viestittelyyn. :o
Olisiko takana kuitenkin pientä ihastumista myös sinun puoleltasi...? Kannattaa miettiä tarkkaan. Tuon vietittelyn saa hyvin helposti loppumaan kunhan vaan teet selkeästi ja painokkaasti selväksi ettet ole kiinnostunut piirun vertaa.

En ole yhtään kiinnostunut ja nyt teinkin sen selväksi.

Tämä nyt vaan on täysin uusi tilanne minulle ja olen TODELLA hämmentynyt sen takia. Olen melkein 10 vuotta ollut yhdessä mieheni kanssa ja kertaakaan ennen ei näin ole käynyt. Järki ei siis kulje millään kunnolla vaan jähmettyy heti kun alan ajatella koko asiaa.

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ap. Laitoin miehelle takaisin viestin jossa annoin hänen ymmärtää että kerron kaiken hänen vaimolleen jos ei tuo viestittely lopu. No, loppui siihen. Ja säilytin kyllä miehen laittamat viestit varalta todistusaineistona jos ois myöhemmin tullut jotan ongelmaa.

Yhteistyössä