Vaikka tilanne on uusi, niin silti uskoisin jokaisen pistävän asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen.... jos sellainen on. Vieraan miehen loukkaantuminen on ihan sivuseikka verrattuna oman miehen loukkaantumiseen. Ainakin tällaisissa tilanteissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Mua ihmetyttää ja pistää myös mietittymään, miksi olet niin huolissasi vieraan miehen suuttumisesta ja välien menetyksestä häneen.... Olet paljon enemmän huolissasi siitä miten ystäväsi mies suhtautuu kuin että miten ystäväsi tai OMA MIEHESI suhtautuu tähän viestittelyyn.![]()
Olisiko takana kuitenkin pientä ihastumista myös sinun puoleltasi...? Kannattaa miettiä tarkkaan. Tuon vietittelyn saa hyvin helposti loppumaan kunhan vaan teet selkeästi ja painokkaasti selväksi ettet ole kiinnostunut piirun vertaa.
En ole yhtään kiinnostunut ja nyt teinkin sen selväksi.
Tämä nyt vaan on täysin uusi tilanne minulle ja olen TODELLA hämmentynyt sen takia. Olen melkein 10 vuotta ollut yhdessä mieheni kanssa ja kertaakaan ennen ei näin ole käynyt. Järki ei siis kulje millään kunnolla vaan jähmettyy heti kun alan ajatella koko asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uskon/en usko![]()