Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Vaivaamalla taikinaa kauan.
Eikä liikaa jauhoja.
Voita ja kunnon maitoa, siitä ne syntyy.![]()
Juu, kaaaauuuuaaaan....Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Vaivaamalla taikinaa kauan.
Eikä liikaa jauhoja.
Voita ja kunnon maitoa, siitä ne syntyy.![]()
Eli nimenomaan kauan, niin tulee hyvä?
Mä oon varmaan vaivannut liian vähän..
Sininen maito ja margariini saa nyt kyllä kelvata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Niinkuin lumiinakin sanoi, niin se vaivaaminen on a ja o. Alustat niin kauan, että taikina on sellaista kimmoisaa, pehmeää ja irtoaa reunoista.
Tän mäkin opin monen epäonnistuneen kerran jälkeen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Niinkuin lumiinakin sanoi, niin se vaivaaminen on a ja o. Alustat niin kauan, että taikina on sellaista kimmoisaa, pehmeää ja irtoaa reunoista.
Tän mäkin opin monen epäonnistuneen kerran jälkeen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja piksu:Ei kun nimenomaan jos haluat pehmeitä pullia, ei vaivata taikinaa kauan.. siinä pehmeiden pullien salaisuus. Ja aitoa voita taikinaan.. siinä salaisuus. Itse en koskaan vaivaa taikinaa kauan, mutta kohotan hyvin ja sen jälkeen kun leivon pulliksi kohototan vielä. nimim. kondiittori-leipuri
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:en oo koskaan vaivannut taikinaa paljon. vain että on pehmoista ja irtoaa sopivasti.
Salaisuutena on maitojauhe..siitä tekee niin tulee nameja
Tuut sit kyllä kertoon, millasia pullia tuli!Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja piksu:Ei kun nimenomaan jos haluat pehmeitä pullia, ei vaivata taikinaa kauan.. siinä pehmeiden pullien salaisuus. Ja aitoa voita taikinaan.. siinä salaisuus. Itse en koskaan vaivaa taikinaa kauan, mutta kohotan hyvin ja sen jälkeen kun leivon pulliksi kohototan vielä. nimim. kondiittori-leipuri
No hemmetti!
Tulen ja syytän sua jos pullani eivät onnistu, jos siis teen niin kuin sinä neuvoit( koska haluan tosiaan niitä pehmeitä pullia )..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Tuut sit kyllä kertoon, millasia pullia tuli!Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja piksu:Ei kun nimenomaan jos haluat pehmeitä pullia, ei vaivata taikinaa kauan.. siinä pehmeiden pullien salaisuus. Ja aitoa voita taikinaan.. siinä salaisuus. Itse en koskaan vaivaa taikinaa kauan, mutta kohotan hyvin ja sen jälkeen kun leivon pulliksi kohototan vielä. nimim. kondiittori-leipuri
No hemmetti!
Tulen ja syytän sua jos pullani eivät onnistu, jos siis teen niin kuin sinä neuvoit( koska haluan tosiaan niitä pehmeitä pullia )..![]()
:wave:
Sillä nytkö mun pitää heittää uskoni kunnon vaivaamiseen romukoppaan ja miettiä uudestaan, että missä vika jos pullat on kivikovia...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:en oo koskaan vaivannut taikinaa paljon. vain että on pehmoista ja irtoaa sopivasti.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:en oo koskaan vaivannut taikinaa paljon. vain että on pehmoista ja irtoaa sopivasti.
Ja olet siis oikeasti saanut aikaan niitä ihania, pehmoisia pullia?
Maitojauhetta ei nyt ole, mut jos nyt onnistun niin voisinpa sitäkin joskus sitten kokeilla.![]()
Syytä pois..työkseni leivon sekä suolaisia että makeita. Mutta totta puhuen.. joku toinen on jauhopeukalo ja joku toinen ei.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja piksu:Ei kun nimenomaan jos haluat pehmeitä pullia, ei vaivata taikinaa kauan.. siinä pehmeiden pullien salaisuus. Ja aitoa voita taikinaan.. siinä salaisuus. Itse en koskaan vaivaa taikinaa kauan, mutta kohotan hyvin ja sen jälkeen kun leivon pulliksi kohototan vielä. nimim. kondiittori-leipuri
No hemmetti!