Parhaat vaunut IKINÄ - kehu omiasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunufriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emmaljunga duo edge. Narisee kivasti ja ilmat on koko ajan renkaista pois. Pump pump. Tosi hyvät on. =)

Joo, mut oikeesti, käytössä vuodesta 2006, sekä vaunuina että rattaina ja näissä työntöaisa on mukavan korkealla. Ihan passelit on olleet kuitenkin. Kyllä mä huomaan sitä narinaa muidenkin vehkeissä. ;)

Emmaljunga Edge. Neljällä olleet, vieläkin iskussa. Loistavat, tilavat, tukevat, kauniit.... En käsitä, miksi pitää uusia rattaita ja vaunuja jatkuvasti. Osta kerralla kunnoliset ja hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Emmaljunga Edge. Neljällä olleet, vieläkin iskussa. Loistavat, tilavat, tukevat, kauniit.... En käsitä, miksi pitää uusia rattaita ja vaunuja jatkuvasti. Osta kerralla kunnoliset ja hyvät.

Mulla ainakin väri ja muutkin mieltymykset muuttuu =) Tosin kahdella olleet nuo edget, erivärisinä vaan molemmilla =)

Meillä Teutoni Fun:it ja ne on ihan mahtavat kaupunkiolosuhteissa! Tosi kapeet mutta koppa kuitenkin tilava. Mahtuu kaikkiin hisseihin ja busseihin, myös kätevät shoppailussa. On myös kevyet ja hyvät työntää. Maalle en ehkä näitä ostaisi (muutakun matkarattaina ) mutta kaupungissa ehdottomat!

Brio Nova Classic 2007. Todella kevyet työntää, erinomainen jousitus, isot pyörät menee missä vain, puhkeamattomat pyörät, eivät ole koskaan jättäneet pulaan! Tokalla lapsella nyt käytössä ja edelleen olen tyytyväinen!

Gesslein swing

Ehdottoman hyvät työntää, paras jousitus mitä oon vaunuissa tavannu. Menee missä vaan, missä nyt vaunujen kanssa liikutaan. Kevyet myös nostella, eikä oo liian suuret. Hyvät toppaukset, viime talvena testattu, et hyvin tarkenee. On myös nätit katsella =)

Pidin pitkään aivan huippuina vuoden 96 emmaljungan yhdistelmiä. Kunnes sitten ostin Emmaljunga Ozonet, ihan suht tyytyväinen olen noihinkin. Sas nähdä mitä talvi tuo tullessaan..

37E9D9ECA86342888AD875E49A03CD53.jpg

Mutsy Urban rider

Tällaiset oli mutta myyty pois kun ratasikä on meillä nuorimmalla jo ohi. Rattaissa oli myös kuomu kuvasta poiketen. Kevyet työntää, tyylikkäät (suomalaiset tosin hiukkasen vierastaa tämän tyyppisiä vaunuja mutta suositut muualla euroopassa). Pääsi eteenpäin hankalassakin maastossa.

Mie liputan kestävien perusrattaiden puolesta, eli ihan tavalliset Emmaljungat ilman mitään ylimääräisiä härpäkkeitä ja outoja renkaita:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/00123-_lim_full.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kivis:

Mutsy Urban rider

Tällaiset oli mutta myyty pois kun ratasikä on meillä nuorimmalla jo ohi. Rattaissa oli myös kuomu kuvasta poiketen. Kevyet työntää, tyylikkäät (suomalaiset tosin hiukkasen vierastaa tämän tyyppisiä vaunuja mutta suositut muualla euroopassa). Pääsi eteenpäin hankalassakin maastossa.

Saako näistä helposti irti tuon vaunukopan - siis mukaan silloin kun vauva on kyydissä? Tosi kivan näköiset, mutta meillä pitäisi jättää runko vaunuvarastoon ja ottaa vain koppa mukaan....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutsy Urban rider

Saako näistä helposti irti tuon vaunukopan - siis mukaan silloin kun vauva on kyydissä? Tosi kivan näköiset, mutta meillä pitäisi jättää runko vaunuvarastoon ja ottaa vain koppa mukaan....

Kyllä noista mun mielestä sai vaunukopan helposti pois. Meillä tosin ei tarvinnut irrottaa koppaa. Alkuun kyllä oli adapteri turvakaukalolle tuossa rungossa ja sen kaukalon irrottaminen oli helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutsy Urban rider

Kyllä noista mun mielestä sai vaunukopan helposti pois. Meillä tosin ei tarvinnut irrottaa koppaa. Alkuun kyllä oli adapteri turvakaukalolle tuossa rungossa ja sen kaukalon irrottaminen oli helppoa.

Kiitos tiedosta! Onko siinä kopassa siis kantokahvat? Kiinnostaa siksi, että joutuisin ottamaan kopan mukaan ja parhaimmillaan kantamaan sen lisäksi hissiin myös ostokset sekä paimentamaan esikoisen, eli hyvät kantokahvat olisi ehdottomat...

Phil & Tedsit, mutta en niitä kyllä vartavasten ostaisi vastasyntyneelle. Vaikka toimiikin pikkuvauvalle niin mua välillä häiritsee kun vauva ei ole työntäjään päin.

Gesslein future, t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n paketti meille. Kääntyvät etupyörät ovat huiput ja sopii niin lyhyelle kuin pitkälle työntäjälle. Ovat myös tyylikkään näköiset :)

Yhteistyössä