Parhaimmat ovistikut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikku

Vieras
Galluppia vähän, eli minkä merkkiset ovistikut ovat sinun mielestäsi olleet parhaat ja luotettavat ja vielä kohtuuhintaiset? Olen yhden kierron verran tikutellut mammaksi:n testeillä enkä oo saanut mitään tolkkua tuloksista. Joka toinen päivä haamuviiva, joka toinen päivä totaalinega jne. Miten teillä muilla?

Mulla on ihan samat kokemukset Mammaksista! Olen nyt käyttänyt niitä kahden kierron verran ja tikutellut kp11-kp17 välisenä aikana. Tuloksena pelkkiä negoja tai haamuja eikä yhtään kertaa kahta viivaa. Olen jo alkanut epäillä, onko mulla jotain ovisongelmia??? Vai voiko vika olla testeissä?

Nyt tilasin ensi kiertoa varten Advancen testejä, saapa nähdä millaisia tuloksia niillä saa...

Mulla on kyllä PCO-diagnoosi taustalla, eli saattaa hyvinkin olla että testit temppuilee siksi kun en ovuloi. Mutta olen ymmärtänyt että PCO aiheuttais enemmän vääriä positiivisia..

Mun tiedot PCO:sta on kovin vähäiset eli en valitettavasti osaa kommentoida Tikun tilannetta. :( Onko sulla minkäänlaista hoitoa PCO:n vuoksi? Ootko kokeillu esim. clomeja tms.? Mitä kaikkia oireita PCO:n liittyy? *alkaa neuroottisena pohtia, voisko mullakin olla se*

Mä syön tällä hetkellä Teroluteja kp15-24 kierron säännöllistämiseksi, syönyt jo puolen vuoden ajan. Vaihdoin e-pillerit Teroihin heti suoraan kun vauvahaaveet tuli ajankohtaiseksi, kun kierto ei luomusti pyöri ollenkaan. Clomit olis kai ajatuksena aloittaa piakkoin kun ei ole luomusti tapahtunut mitään. PCO (polykystiset munasarjat, näkyy normaali ultrassa) aiheuttaa lähinnä epäsäännöllistä kuukautiskiertoa ja ovuloimattomuutta. Joillain pelkkä kierron säännöllistäminen auttaa myös ovulaatioon, mut ei nähtävästi mun kohdalla. Niin ja lisäksi saattaa olla aknea, liikakarvoitusta ja ylipainoa, mitä multa ei kyllä löydy.

Ite tikuttelin Apteekin Ovulaatiotestillä, ja tulos näytti selvää plussaa kuun alussa, mutta oikeasti ovis olikin ollut vasta kuun puolessavälissä, 2 viikkoa myöhässä. Tämä selvisi alkuraskauden ultrasta...

Mä olen käytänyt clearbluen digi-testiä.Halvempi apteekissa kuin netissä,mutta silti aika tyyris(35e/7 tikkua + laite).On toiminut pomminvarmasti on/off -periaatteella.Ei haamujen tiirailua tai viivojen vertailua!Ja voi käyttää heti aamusta.Voin oikeesti suositella lämpimästi!Niin,ja olen myös kerran raskautunut sen avulla ;-)

Onko käyttämäsi vehje Clearblue Persona? Paljonko nuo testitikut maksavat jatkossa? Nehän on kai kertakäyttöisiä. Ensimmäisen raskauden sain alkuun käyttämällä Apteekin testejä, mutta nyt tekisi mieli kokeilla tuota Personaa.

Clearbluella pitää aina ostaa laite+tikut, eli pelkkiä tikkuja jo ostettuun laitteeseen ei ole mahdollista saada. Siksi aika kallista jos joutuu käyttämään monta kuukautta putkeen. Mun kokemus parilta kuukaudelta mammaksi.fi:n testejä on tosi negatiivinen. Haamuja silloin tällöin mut kunnon selkeitä tuloksia en ole saanut.. Odotan kiinostuneena Clearbue:n tasoisia mutta halvempia, jos joku on löytänyt!!

Kiitos vastauksesta, Tintti. Ompas rahastusta Clearbluelta. Eihän tuossa ole mitään järkeä! Jää laite hankkimatta ja pysyttylen hyväksi havaituissa Apteekin testeissä.

Minä kokeilin noita Mammaksin tikkuja yhden kuukauden ajan ihan silkasta mielenkiinnosta (kaveri antoi omat jämätikkunsa hyväntekeväisyyteen, yritys tarkoitus kuitenkin aloittaa vasta keväällä). Kahden päivän ajan (14 ja 13 päivää ennen menkkoja) tikkuihin tuli kaksi selvää viivaa, mutta kuitenkin se kontrolliviiva oli tummempi kuin testiviiva. Tätä ennen ja tämän jälkeen testeihin ei tullut mitään (kuin ehkä vilkkaalla mielikuvituksella saattaisi nähdä paikan mihin viivan olisi tarkoitus tulla) Mistään haamusta ei kyllä kuitenkaan ollut noina "plussapäivinä" kyse, vaan ihan rehellinen (ja vahvakin) viiva se oli... tuloksen tulkinnassa kuitenkin sanotaan, että testi on positiivinen vain jos testiviiva on tummempi kuin kontrolli, että se siitä sitten. Tuo nyt luultavasti kuitenkin oli se ovisbongaus, mutta mietin vaan kuuluisiko sen kuitenkin olla vieläkin vahvempi, eli onkohan vika minussa vai tikuissa... hmm... Onko kukaan saanut noita mammaksin tikkuja jekkasemaan niin että testiviiva olisi vahvempi kuin kontrolli?

Mulla ei mammaksin tikut näyttänyt kuin haamua parina päivänä, mutta verikoe näytti, että ovis on tapahtunut. Aconin testeissä sama homma. Ainoastaan Advancen tikuilla olen saanut tasavahvoja viivoja.

Yhteistyössä