T
TheUnforgiven
Vieras
jos joku viittis ystävällisesti vastata..elikkä ensimmäinen..kun mei ei voida noita kaupan vellejä eli voinko itse tehdä velliä mistä vaan..esim porkkanasta tms..peruna ei meille vielä oikein käy kun laittaa vatsan kovaksi..ja mite se velli periaatteessa tehdään korvikkeeseen..paljon sitä uskaltaa sitten juottaa kerralla kun ei olla vielä annettu vellejä ollenkaan ollaa maisteltu perunaa,porkkanaa,luumua,päärynää ja tänän lähtee maissi kierrokseen..
sitte toinen asia kun vauva täyttää 6kk niin vähennetäänkö maidon antoa..kun purkin kyljessä lukee että 600-800ml korkeintaan niinkun yli 6kk..meillä vasta 5kk mutta kyselen nyt kuitenkin..
siis missä vaiheessa voi antaa illalla pelkästään esim vellin ettei maitoa.. kuulostaa ehkä tyhmältä mutta en kyllä nyt tiedä..
sitte toinen asia kun vauva täyttää 6kk niin vähennetäänkö maidon antoa..kun purkin kyljessä lukee että 600-800ml korkeintaan niinkun yli 6kk..meillä vasta 5kk mutta kyselen nyt kuitenkin..
siis missä vaiheessa voi antaa illalla pelkästään esim vellin ettei maitoa.. kuulostaa ehkä tyhmältä mutta en kyllä nyt tiedä..