pariskunta köyhä ja rikas,kuinka teillä toimitaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wella

Vieras
siis jos vaikka naisella ei ole säästöjä,eikä tulot ole kummoset ja jos on vielä lapsia kotona hoitamassa ja tulot tosiaan on pienet niin kuinka teillä toimitaan...jos vaikka naisella ei ole vara vaatteita ostella,tai reissata tai jos vois lähteä vaikka joskus tyttöjen kanssa johonkin mut ei o varaa ja miehellä taas ois rahaa paljon ja vara tehdä vaikka mitä tai ostaa mitä vaa haluaa ja vara tehdä kavereitten kans kaikkea....miten tämä ristiriitasuus todellisuudessa teillä toimii?

Yhteinen tili.
Tosin meistä ei kumpikaan ole törkeän rikas tai törkeän köyhä...

Mut jos toi isäntä sais vaikka ylennyksen johonki 5000?/kk duuniin, niin kyllä mä edelleen saisin silti yhteistiliä kuluttaa.

Meillä on yhteiset rahat; yhteisen perheen hyväksi minä olen lasten kanssa kotona ja mies käy töissä. Meillä on yhteinen tili josta kumpikin käyttelee rahoja yhteisiin ja omiin juttuihinsa. Jos on jotain suurempaa ostosta tai menoa niin niistä neuvotellaan yhdessä, mutta johonkin vaateostoksiin tai omiin pikku huvituksiin ei toiselta tarvi pyytää lupaa.

Meillä rahat ja tilit yhteiset. Eka maksetaan pakolliset kulut ja laskut ja jos jotain jää niin sit yleensä neuvotellaan :) Toki jotain pientä ostellaan kysymättä toiselta, mutta jos jotain vähän isompaa niin katotaan onko siihen varaa, vai onko jotain muutakin kuluja tulossa ja pitäskö sitä mielihalu hankintaa lykätä.

Ei ole tuollaista ongelmaa. Itse tienaan vähän enemmän kuin mies ja maksan menoista vähän enemmän kuin mies, mutta omat tilit on kummallakin ja esim. lainoille yhteinen tili.

Yhteistyössä