M
"mies"
Vieras
[QUOTE="mies";27368930]Kaikki miehet ovat samanlaisia lukuunottamatta niitä jotka alistuvat naisen tahtoon sataprosenttisesti ja nekin hiljaa sisällään kiroavat sitä että ovat vankina omassa kodissaan. Yritä löytää jälkimmäinen tapaus ja muokata se sellaiseksi kuin haluat ja lyö sille rautapallo jalkaan. Suurin osa miehistä haluaa vapautta ja omaa aikaa enemmän kuin nainen ja se katkeroittaa monet naiset ja saa heidät kuvittelemaan että miestä ei kiinnosta ja mies on itsekäs varsinkin jos nainen on kotona enemmän lasten kanssa. Näin se vaan menee ja tulee aina menemään, poikkeuksia toki on.[/QUOTE]
Ei minusta naiselle annettu aika työporukan kustannuksella ole sitä, että mies olisi naisen tahdon alla. Itselleni merkitsevät eniten yksilöt, vasta sitten ryhmät. Nainen, joka on itselleni tärkeämpi kuin työkaverit, saa myös sen huomata. En minä ainakaan muuten alkaisi edes seurustella, jos viihdyn paremmin työkaverien kanssa kuin naiseni kanssa.
Menisin ihan tilanteen mukaan: jos rakastamani nainen tarvitsee minun läsnäoloani, en voisi kieltäytyä siitä, kokisin sen velvollisuudeksi, koska haluan palvella naistani (edellytyksellä, että hän palvelee myös minua). Jos taas mitään tavallista suurempaa tarvetta ei ole, olisin enemmän omillani. Eli ei fundamentalistisesti sitä eikä tätä.
Vaikka armeijassa sanottiin, että kertausharjoitukset ovat vapahdus akasta, niin en itse aio viettää sellaista liittoa naisen kanssa.
Ei minusta naiselle annettu aika työporukan kustannuksella ole sitä, että mies olisi naisen tahdon alla. Itselleni merkitsevät eniten yksilöt, vasta sitten ryhmät. Nainen, joka on itselleni tärkeämpi kuin työkaverit, saa myös sen huomata. En minä ainakaan muuten alkaisi edes seurustella, jos viihdyn paremmin työkaverien kanssa kuin naiseni kanssa.
Vaikka armeijassa sanottiin, että kertausharjoitukset ovat vapahdus akasta, niin en itse aio viettää sellaista liittoa naisen kanssa.