[QUOTE="Väsynyt";26267846]Huonosti menee muutenki. Se on kuulemma mun vika ku nalkutan. Joo niin varmasti teen mut suurimmaks osaks ihan syystä. Jos mun päivään ei muuta mahu ku siivota toisten jälkiä ja kuunnella uhmaikästä joka koko ajan on toisten kimpussa niin ilmanko sitä on hermot kireeellä...
Riidellään siivoamisesta, lasten hoidosta joskus, harvemmin kuitenki siitä ja tuo rahan käyttäminen.
Seksiä meillä on nuoremman syntymän jälkeen ollu vähän, ei nappaa ja vielä vähemmän ku tuo käyttäytyy ku idiootti. Siitäki kehtaa sitten vittuilla että ku ei seksiä tipu. Toisekseen piettäs ittestään vähän enemmän huolta. Mies ei harrasta yhtään mitään liikuntaa. Lasten kanssa käy ulkona mut suurimmaks osaks vaan viikonloppusin. Sohvaperuna ei oikein sytytä
Meillä ei ole ku yks auto ja jos jonnekki kaverin luokse lähden niin tartten autoa kun asuvat kauempana ja yleensä lapset on mukana ku saa leikkiseuraa siellä. Niin tosiaan ilmotan kyllä etukäteen että oon menossa.
Mutta joskus kävisin kyllä yksinkin mutta mies alkaa narisemaan että pitää ottaa mukaan ku hän ei jaksa olla lasten kanssa...
Yksin siis en kovin usein kavereiden luona käy, oikeestaan en ollenkaan. En ainakaan muista että millonka olisin käyny. Yksin pääsen kaupassa joskus käymään ja hyvin usein kun tulen takasin niin nuorempi huutaa täällä ja mies on hermoraunio
Mies jos käy jossain niin ei ota koskaan lapsia mukaan. Ei vaikka kävisi kaverinsa luona joka on yhden lapsemme kummi. Ei monestikkaan sano etukäteen vasta ku tyyliin tunti pari ennen ku lähtee*
Mies ei käy viihteellä ja mäkään en käy. Lapset sen verran pieniä, ollu raskaana, imettäny ja muuta niin ollu vähän hankalaa lähteä

Mies ei käy ku ei tykkää. Mä olen sinä aikana ku lapsia on ollu niin käyny muutaman kerran ja mies on ollu lasten kanssa kotona.
Tästäki meinas riidan kehittää kun en olis muutama viikko sitten saanu käyä ku hän ei ollu kotona vaan muualla. Olis pitäny lähtee mielummin sillon ku on ite kotona
Ollaan molemmat aika jääräpäisiä. Mies kyllä paljon enemmän ja yleensä se olen minä joka yrittää sovitella[/QUOTE]
Mikset voisi kirjoittaa puhtaasti suomen kieltä, olisi mukavampi lukea?
Ärsyttävää slangia, antaa aika junttimaisen kuvan itsestäsi.