Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:joo, me pistettiin peli poikki niin heti olin aamulla kilon laihempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:![]()
Tiedän tunteen, sinkkuna pysyin timminä ja hoikkana, kun tapasin ton avokin hieman yli vuosi sitten niin paino lähti ihmeesti nousuun, kiloja enemmän 4 kun vertaa viime kesään![]()
Mutta, hyvä havahtua, osaa tehdä asialle jotain...siis karistaa kilot, ei miestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ds:Sä oot siis ollut parisuhteessa 6kk ja nyt naimisiin? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää paikkansa! Mulla alkoi vaikuttamaan noin kolmen vuoden seurustelun jälkeenNyt seurusteltu 10 vuotta ja kiloja reilu 20 enemmän, hitto! Ei sitten niin millään saa aikaseks hankkiutua niistä eroon. No, ketä varten? Mies on katellu tällasena monta vuotta, eikä ole kertaakaan valittanut. Itseä kyllä häiritsee :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ds:Sä oot siis ollut parisuhteessa 6kk ja nyt naimisiin? :saint:
Ei me nyt olla menossa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Millonkas? Ootko sä muuten minkä ikänen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Millonkas? Ootko sä muuten minkä ikänen?
Ei kuulu tänne tuo asia. Rapiat 30v.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitää paikkansa! Mulla alkoi vaikuttamaan noin kolmen vuoden seurustelun jälkeenNyt seurusteltu 10 vuotta ja kiloja reilu 20 enemmän, hitto! Ei sitten niin millään saa aikaseks hankkiutua niistä eroon. No, ketä varten? Mies on katellu tällasena monta vuotta, eikä ole kertaakaan valittanut. Itseä kyllä häiritsee :/
Tuossa sulle vastaus... Mä en tykkää tästä vararenkaasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vittu, mä oon lihonu 6kiloa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
:headwall: :headwall: :headwall: :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Vittu, mä oon lihonu 6kiloa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
:headwall: :headwall: :headwall: :x :x :x
Mä en ole edes tiennyt, että sulle on vihdoin kelvannut joku!?!?!?!? No, onko tosi komea eikä mitään kauheaa lähiönimeä?![]()