Parisuhde tuo kuukaudessa yhden lisäkilon...

Apua :o missä vaiheessa se alkaa se lihominen, tai miten pitkän ajan kuluttua parisuhteen alottamisesta?
Me ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta |O eikä ne kilot oo vielä tullu...ei kait ne yhtäkkiä hyppää päälle.
Tähän 144 kiloa lisää...*kups*

:D
Tiedän tunteen, sinkkuna pysyin timminä ja hoikkana, kun tapasin ton avokin hieman yli vuosi sitten niin paino lähti ihmeesti nousuun, kiloja enemmän 4 kun vertaa viime kesään :whistle:
Mutta, hyvä havahtua, osaa tehdä asialle jotain...siis karistaa kilot, ei miestä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
:D
Tiedän tunteen, sinkkuna pysyin timminä ja hoikkana, kun tapasin ton avokin hieman yli vuosi sitten niin paino lähti ihmeesti nousuun, kiloja enemmän 4 kun vertaa viime kesään :whistle:
Mutta, hyvä havahtua, osaa tehdä asialle jotain...siis karistaa kilot, ei miestä :laugh:

Pakko havahtua, muuten on ihan hirvee sotanorsu... Mulla on ollu keittokuuri tän viikon, on jo pikkasen kevyempi olo..

Pitää paikkansa! Mulla alkoi vaikuttamaan noin kolmen vuoden seurustelun jälkeen :( Nyt seurusteltu 10 vuotta ja kiloja reilu 20 enemmän, hitto! Ei sitten niin millään saa aikaseks hankkiutua niistä eroon. No, ketä varten? Mies on katellu tällasena monta vuotta, eikä ole kertaakaan valittanut. Itseä kyllä häiritsee :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää paikkansa! Mulla alkoi vaikuttamaan noin kolmen vuoden seurustelun jälkeen :( Nyt seurusteltu 10 vuotta ja kiloja reilu 20 enemmän, hitto! Ei sitten niin millään saa aikaseks hankkiutua niistä eroon. No, ketä varten? Mies on katellu tällasena monta vuotta, eikä ole kertaakaan valittanut. Itseä kyllä häiritsee :/

Tuossa sulle vastaus... Mä en tykkää tästä vararenkaasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuossa sulle vastaus... Mä en tykkää tästä vararenkaasta..

Mistähän sellasen kimmokkeen sais, että pudottas painoa ja hankkiutuis katseltavan näköiseksi. Muistan kyllä ajat kun kroppa oli vielä ok, ja mies aina "huolissaan" kun kaikki katsoo perään. Toisaalta olis ihanaa saada taas aikaan pientä mustasukkaisuutta ;)

Vittu, mä oon lihonu 6kiloa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :headwall: :headwall: :headwall: :x :x :x

Mä en ole edes tiennyt, että sulle on vihdoin kelvannut joku!?!?!?!? No, onko tosi komea eikä mitään kauheaa lähiönimeä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ooh la laa:
Vittu, mä oon lihonu 6kiloa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :headwall: :headwall: :headwall: :x :x :x

Mä en ole edes tiennyt, että sulle on vihdoin kelvannut joku!?!?!?!? No, onko tosi komea eikä mitään kauheaa lähiönimeä? :D

On mulle kelvannu :D Tai toisinpäin, ei oo ihan varmuutta asiasta :saint: Lähiönimiä ei oo näkyny, ja tietty tosi komee, en kai mä nyt muuten vaivautuis, hei DAA :D :p B)

Yhteistyössä