H
Hittosoikoon
Vieras
Hei, mulla on nyt vähän huono tilanne kotona. Mulla on ensimmäinen parisuhde menossa, oon 20 vuotias naikkonen ja seurustellut kohta 3 vuotta mieheni kanssa. Viimeisen vuoden ajan oon ollun tosi rikki. N. Vuosi sitten mies jäi kiinni "pettämisestä" mikä ei ollut kuitenkaan fyysistä vaan netin välityksellä. Se satutti. Mulla on ollu todella huono itsetunto siitä lähtien. Oon mustasukkainen. Itken harva se päivä tätä asiaa, vieläkin. Nyt lähiaikoina oon tuntenut itteni vähän mitättömäksi. Mies ei kysele miten mun päivä on mennyt, se ei oikeen oo kiinnostunu mun asioista. Kuten jo kerroin niin itken aika usein. Mies huomaa sen mutta ei ikinä lohduta. Jos itken se vaan on, joskus kysyy että mikä sulla nyt taas on? Jos kerron että paha olla niin vastaus on "jaa". Oon siis tosi huono avaamaan mun tunteita sanoiksi, mutta luulis itkun riittävän?? Kai sitä vois joskus vaikka halata ja rutistaa ja näyttää välittävänsä.
Muuten meillä on asiat hyvin, viihdyn miehen seurassa, seksi toimii ainakin yleensä, rakastan miestäni älyttömästi.
Nämä ongelmat kuitenki on läsnä päivittäin, itken monesti viikossa ja tunnen todella pahaa oloa. Mutta en uskalla erota. Pelkään mitä mulle käy, koska oon ajatusteni kanssa käynyt jopa itsemurha juttujen tasolla. Usein. Auttakaa, mitä itse tekisitte?
Muuten meillä on asiat hyvin, viihdyn miehen seurassa, seksi toimii ainakin yleensä, rakastan miestäni älyttömästi.
Nämä ongelmat kuitenki on läsnä päivittäin, itken monesti viikossa ja tunnen todella pahaa oloa. Mutta en uskalla erota. Pelkään mitä mulle käy, koska oon ajatusteni kanssa käynyt jopa itsemurha juttujen tasolla. Usein. Auttakaa, mitä itse tekisitte?