Mitä liikkuu jätkän päässä jonka pitää jatkuvasti kiduttaa toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28625277]Emmä haluis mielellään puhua siitä... mut ei ollu minusta mitään kovin vakavaa, se mitä tein sillon, mut se mitä tehtiin mulle sen takia niin oli[/QUOTE]

kummasta se on raivona siitä mitä teit vai mitä sulle tehtiin..liittyykö seksiin...kyselen ku vähä vastaava tilanne ollu itselläki..?

[QUOTE="vieras";28625285]Itse mahdollistat tuon jatkumisen. Se nyt vaan on niin että tuollaisiin ei auta kuin kaikkien yhteyksien katkaisu. Kaikki välit ja yhteydenpitokanavat poikki. Eikä mihinkään mitään vastausta.[/QUOTE]

Nii.. mä oon ollu liian kiltti/heikko/hauras kun oon mahdollistanu sen jatkumisen mut mitäs sit jos olin ihastunu? Musta on alkanu jälkeenpäin tuntumaan, että tää jätkä ei ikinä ollukkaan oikeasti sit muhun.. koska ei kai tässä ois muuten näin käyny. Et se vittuilee vaan koko ajan ja yrittää syöttää mulle pajunköyttä siitä muka ettei ja muille on mukava, joten ne ei nää sitä sellasena ja syyttää sit mua ja tälleen se homma pyörii. Miks mä joudun aina tollasten paskamyrskyjen kohteeks vaikka en sillon ois tehny mitään erikoista! vai onko se niin erikoista et on sattunu ihastumaan? minä en tiedä... ja mietityttää just tuo jätkän puhuminen, tunteeko se mua kohtaan sittenkin vähän viel kans jotain kun alkaa aina puhumaan? vai mitä svidduu tuo on.................. .. .. vai onks se vaan jonkun kanssa tehty joku suunitelma puhua mulle, sitäkään ei tiiä. Miks ei voi kunnioittaa sitä jos toinen ihastuu? ja olla otettu. Miksi pitää alkaa paskamaiseksi ja ylimieliseks ja sit esittää olevinaan et mä oon ihan jotain muuta kuules... huoh. Minä en oikeesti oo pysyny järjissäni näissä hommissa enää piiiitkään pitkään aikaan, se on kai se tavote ja jos mä noin sanosin jollekki et se yrittää saada mut sekoomaan, nii mitä mä siitä saisin? mun käskettäis painua hoitoon..

[QUOTE="vieras";28625332]Nii.. mä oon ollu liian kiltti/heikko/hauras kun oon mahdollistanu sen jatkumisen mut mitäs sit jos olin ihastunu? Musta on alkanu jälkeenpäin tuntumaan, että tää jätkä ei ikinä ollukkaan oikeasti sit muhun.. koska ei kai tässä ois muuten näin käyny. Et se vittuilee vaan koko ajan ja yrittää syöttää mulle pajunköyttä siitä muka ettei ja muille on mukava, joten ne ei nää sitä sellasena ja syyttää sit mua ja tälleen se homma pyörii. Miks mä joudun aina tollasten paskamyrskyjen kohteeks vaikka en sillon ois tehny mitään erikoista! vai onko se niin erikoista et on sattunu ihastumaan? minä en tiedä... ja mietityttää just tuo jätkän puhuminen, tunteeko se mua kohtaan sittenkin vähän viel kans jotain kun alkaa aina puhumaan? vai mitä svidduu tuo on.................. .. .. vai onks se vaan jonkun kanssa tehty joku suunitelma puhua mulle, sitäkään ei tiiä. Miks ei voi kunnioittaa sitä jos toinen ihastuu? ja olla otettu. Miksi pitää alkaa paskamaiseksi ja ylimieliseks ja sit esittää olevinaan et mä oon ihan jotain muuta kuules... huoh. Minä en oikeesti oo pysyny järjissäni näissä hommissa enää piiiitkään pitkään aikaan, se on kai se tavote ja jos mä noin sanosin jollekki et se yrittää saada mut sekoomaan, nii mitä mä siitä saisin? mun käskettäis painua hoitoon..[/QUOTE]

Siksi, että toiset vaan on paskoja ja pelaa toisten tunteilla. Kun hyväksyt sen, asiat loksahtaa kohdalleen. Se jatkaa tuota just niin kauan kuin sinä annat.

Yllätyksenähän se sille tuleekin, että sun ei tarkoittaa kanssa oikeasti sitä, mutta se on sitten voivoi. Pian se uuden pyöritettävän löytää sun tilalles. Ainoahan et takuulla missään vaiheessa oo ollukaan.

Ja tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Taidat olla aika saatanan tyhmä jos et tajua että sä voit estää sitä ottamasta yhteyttä suhun. Mutta kun kerran itse haluat olla häneen yhteydessä niin lopeta valittaminen, itse olet tiesi valinnut.

No en minä tiedä ees mitä mä kunnolla haluan... Olin vuoden ilman sitä ihmistä, mut silti mun tunteet ei täysin kuollu sitä ihmistä kohtaan. Haaveilin et meidän tiet vielä jotenki ehkä kohtais ja kaikki palaset loksahtais kohdalleen (vaikka niin epätodennäköistä..) ja et ruvettais olee yhdessä ja kaikki järjestys, kaikesta tulis onnellista ja mä saisin joskus kantaa hänen lasta ja silitellä omaa massua. Mistään muusta mä en haaveillu enemmän kun tälläsestä, yhteen aikaan ja on se nyt se pahin ihastus helpottanu, mut vaikka olin vuoden ilman sitä, niin silti se liikku joskus mun mielessä tuon tyyppisissä ajatuksissa. Sit seuraavana päivänä saatoinkin tuntee järjetöntä vihaa ja läpsii itteeni peilin edessä kasvoihin ja sanoa, että älä. Älä satuta enää ittees. Se on nyt ollutta ja mennyttä ja sä et moista kusipäätä elämääs tarvihe. Mun on niin vaikee uskoo, et mun kohdalla ois ees mitään "oikeeta" rakkautta tuolla jossain olemassa, niin surkeelta se tilanne on tähänkin asti näyttäny sillä rintamalla ettei tosikaan, kaikkien hyväkskäyttämä jämä vaan oon................

kummasta se on raivona siitä mitä teit vai mitä sulle tehtiin..liittyykö seksiin...kyselen ku vähä vastaava tilanne ollu itselläki..?

Ei ainakaan tosta jälkimmäisestä, oliski. Olis sillon helvetin hyvä mies jos ois rakastanu minua ja pitäny mun puolia ja sanonu et se on tosi väärin mitä mulle on tehty, mut ei. Hän jauhaa minusta paskaa mun paskanjauhajien kanssa.. =) ihanaa, eikö? Ei sillä oo munaa puolustaa mua ja seistä mun rinnalla, ei oo kellään sällillä ollu tähän asti mitä vastaan on tullu.. Aina mä jään yksin. Vaikka oon muutaman kerran tykänny oikeesti tosi kovasti jostakin ihmisestä!! se on ainaki ollu aitoo sillon, muuta ei voi siitä sanoa... mut emmä tiedä onko se toinen ainakaan niistä sit kunnolla tajunnu ees sitä kun en suoraan ikinä sille tainnu sanoo, mut tälle yhelle apinalle mistä nyt kirjoitan nii varmaa miljoonasti. Enkä usko sen olevan raivona tostakaan mitä oon tehny. Se on yksinkertasesti raivona vaan minusta, koska minä olen niin v.e.e.m.ä.i.n.e.n paska ilmeisesti hänen mielestään vaikka oon yrittäny olla sen kans aidosti kaikkee muuta... ja kai mul on vittumainen naama, vaik yritän hymyillä nii mä näytän joskus mielestäni vittumaiselta vaikkei se ookkaan tarkoitus vaan päinvastoin... Emmä rupee sen kummemmin kommentoimaan tosta asiasta mitään, kuten aikasemmin jo sanoin. Jos haluisin, nii kai mä oisin siitä kirjottanu tohon alotukseenkin...

[QUOTE="vieras";28625347]Mies kuulostaa narsistilta. http://www.narsistienuhrientuki.info/

Taidat olla aika nuori. Elä suostu miehen pompoteltavaksi enää, suojele itseäsi.[/QUOTE]

No niimpä! Koska se on just tollanen kylmä ja tunteeton ja pelkkä rationaalinen ajattelija .. on se mulle joskus sanonu, et on sillä tunteet mut se ei vaan näytä niitä. Vittu mitä paskaa, mä en jaksa enää kuunnella tollasta ja roikkuu sit siinä. Sitten kun puhuttiin yleisesti joskus kaikesta, että mitä se elämältä esimerkiksi haluaa. Haluaako tyyliin vaikka joskus naimisiin ja omia lapsia? Niin naimisiin ei halua, mutta kihlat vois olla ihan jees, no minä sanoin siihen et se on kanssa ihan okei mulle. Mut sit tämä ... hän ei halua ehkä ikinä asua naisen kanssa saman katon alla, mutta haluaa kuitenkin lapsia. Oon miettiny realistisesti et miten vitussa tää tällänen onnistuu! Onko se sit tosiaan nii et äiti elelee lasten kanssa eri osotteessa ja isä jossain muualla hevonperseessä ...? vaikka yhdessä silti ollaan, mut ei voida nukkua sit samankaton alla näköjään ilmeisesti parivuoteessa. Mulle itelleni ois niin kauan ihan sama loppujenlopuks asuu eriosotteissa jos ollaan parisuhteessa keskenämme, mut sit kun ois tullu lapsia nii loppuu toi mun ymmärtäminen siihen. Kyllä mä nyt haluan niille lapsille tasapainosen ja normaalin kodin/perheen luoda, eikä mitään et .. " äiti ja isi on yhdessä, mut isi asuu muualla ja käy ehkä satunnaisesti kuksimassa muita naisia jne " sontaa! Ei se oo tasapainonen perhe ja emmä haluu et lapset joutuu häpee tai tuntee jotain syylisyyttä siitä et miks meillä ei oo normaalii perhettä.. kun kyllä ne alkaa tajuumaan, kun näkee miten kavereiden perheissä on asiat ja osaa verrata sitä meidän elämään, ei pienet mitään tyhmiä oo. Mua haukkuu tää jätkä ite aina sit narsistiks, heti sen jälkeen kun mä olin sanonu sitä sellaseks. Mut miten voin olla, jos oon lämmin ja välittävä ihminen, joka haluis vaan parisuhteen, rakkautta ja olla onnellinen? eiks se oo täys vastakohta just sille ja tervettä ajattelua ...

[QUOTE="vieras";28625352]Siksi, että toiset vaan on paskoja ja pelaa toisten tunteilla. Kun hyväksyt sen, asiat loksahtaa kohdalleen. Se jatkaa tuota just niin kauan kuin sinä annat.

Yllätyksenähän se sille tuleekin, että sun ei tarkoittaa kanssa oikeasti sitä, mutta se on sitten voivoi. Pian se uuden pyöritettävän löytää sun tilalles. Ainoahan et takuulla missään vaiheessa oo ollukaan.

Ja tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä.[/QUOTE]

No ainoa en varmasti oo. Sillä on ollu useita akkoja, mut se ei silti niiden kanssa oo päätyny parisuhteeseen ikinä.. et ne jää aina jotenkin kesken ne sen säädöt ja sit ei sillä taida olla kovin lämpimät välit sen eksäänkään... mitä oon noita juttuja kuunnellu, nii menny pettää sitä ja ollu mahdollisimman ilkee ja kaikkee. (: Kyllä se tietää, et mun ei on ei. Mut hänellä on sellanen ihme tapa, et hän ei voi koskaan antaa mun hallita mitään tilannetta.. vaan hänen pitää AINA, joka ikinen kerta, OLLA SE, joka sanoo viimesen sanan ja arvaa tekeekö haittaa mun luonnolle, koska mä koen et mut on alistettu ja mun oma tunteellinen ja tulinen luonne on häkissä eli meikäläisestä ois tullu sille helposti häkkilintu.

Lopeta koko tyypin ajattelu, ignooraa hänet elämästäsi täysin.
Jos ja kun et tuota tee/halua tehdä, älä valita.

No mä nyt teen niin. Oon tehny monta kertaa aikasemminkin, sit ite sortunu joskus ottaa siihen yhteyttä ja se puolestaan muhun ja toi vuosi oli pisin aika kun oltiin täysin erossa toisistamme ja tota, joo, mä kävin sattumalta vierailee hänen profiilis ja sit se meni mun ja kirjoitti mulle... Ois pitäny vaan jättää vastaamatta. Mä aavistin alussa alkaen jo siitä mitä se laitto, nii pahaa ja ei siinä kauaa taas mennykkään kun riideltiin. Kaikki tollanen siinä ärsyttää ja saan itelleni vaan paskat fiilikset, itkettää tms. Sit se löytää kyllä vittuilemisen aihetta kato siitäki... Mussa on niinku hänen mielestään kaikki viallista: ulkonäkö, mun luonne, miten teen tai sanon asioita. Vaikka mä oon oikeesti yrittäny olla mahdollisimman kiva ja ihana aina sille mut kun se käyttää HYVÄKS ............................... ! sitä. Tuntematta ilmeisesti mitään katumusta

Tästä pojastako kirjoittelet ne kaikki fantasiasi tänne? Unelmoit, että hän joutuu onnettomuuden takia pyörätuoliin ja sitten ihastuu sinuun ja alatte seurustella.. Heräisit jo. Roikut jossain nettifoorumin nettipersoonassa joka vain vittuilee sinulle ja haukkuu ja sinä jaksat nöyryyttää itseäsi ja roikkua. Anna sen pojan jo olla. Kai sekin jo ahdistuu tuollaisesta vainoamisesta. Ei se ole kiinnostunut sinusta, ei edes kaverina. Sinä vainoat ja stalkkaat. Lopeta se.

Menisit nyt sinne terapiaan jo. Joko sait sen asunnon Oulusta?

[QUOTE="vieras";28625637]Onko sun asuntoasia/muuttosuunnitelma edistynyt? Jos pääsisit pian muuttamaan, ehkä olisi helpompi myös irtaantua tuosta pojasta.[/QUOTE]

Mitä hittoo?

[QUOTE="vieras";28625701]Tästä pojastako kirjoittelet ne kaikki fantasiasi tänne? Unelmoit, että hän joutuu onnettomuuden takia pyörätuoliin ja sitten ihastuu sinuun ja alatte seurustella.. Heräisit jo. Roikut jossain nettifoorumin nettipersoonassa joka vain vittuilee sinulle ja haukkuu ja sinä jaksat nöyryyttää itseäsi ja roikkua. Anna sen pojan jo olla. Kai sekin jo ahdistuu tuollaisesta vainoamisesta. Ei se ole kiinnostunut sinusta, ei edes kaverina. Sinä vainoat ja stalkkaat. Lopeta se.

Menisit nyt sinne terapiaan jo. Joko sait sen asunnon Oulusta?[/QUOTE]

Mene itse, sä oot pipi. Sanon nyt sulle yhen asian. En tiedä mistä hemmetistä sä ite fantasioit, mut puolesta voit laittaa mansikan vaikka sinne jos helpottaa... (: mutta älä sotke mua mihinkään sekopää juttuihisi ! sulla taitaa itsellä olla fantasia tosta ja kaikesta muustakin. Sit löytyy aina näitä, jotka trollaa tälläki palstalla... ja netissä millon missäkin. Tulee kirjottelemaan ihan hämäriä viestejä, joilla ei oo mitään tekemistä henkilön tai keskustelun kanssa. Sinä jäät yksin, koska olet niin sekaisin. Semmosta etikkaa ja filosofiaa sullekkin ebin troll, että pidä turpas kii. Se toimii!

[QUOTE="vieras";28625737]Mitä hittoo?[/QUOTE]

Niin siis sinähän olet nyt pattitilanteessa. Asiasi eivät edisty ennen kuin olet muuttanut. Siksi yritin tiedustella, mikä tilanne sillä rintamalla on?

Sitten vielä sellanen juttu että sä et tiedä tästä tilanteesta yhtään yhtään yhtään mitään sen enempää, mitä täällä on kerrottu. Joten, aika heikkoo pitää sen ihmisen puolia.. ja sanoo et mä oon joku hirviö joka ahdistelee. Häpeä! Sä olet todella oksettava.

[QUOTE="vieras";28625752]Niin siis sinähän olet nyt pattitilanteessa. Asiasi eivät edisty ennen kuin olet muuttanut. Siksi yritin tiedustella, mikä tilanne sillä rintamalla on?[/QUOTE]

Onko tässä joku sanonut että jonnekin olen muuttamassa? Ootko ihan sekaisin?

[QUOTE="vieras";28625764]Sitten vielä sellanen juttu että sä et tiedä tästä tilanteesta yhtään yhtään yhtään mitään sen enempää, mitä täällä on kerrottu. Joten, aika heikkoo pitää sen ihmisen puolia.. ja sanoo et mä oon joku hirviö joka ahdistelee. Häpeä! Sä olet todella oksettava.[/QUOTE]

No ahdistelethan sinä, jos poika on norannut sinut ja sinä menet kyttäämään sitä johonkin. Lopeta.

Niin ja mähän en ole minkään jätkän takia todellakaan lähdössä minnekkään. Et aika säälittävää tulla sanomaan, että mun pitäs jonkun äijän takii muuttaa. Hei hei, ei mene tollaset shittikset läpi! Mähän oon just siellä missä mä haluan, ei oo tää mies sen arvonen.

[QUOTE="vieras";28625771]Onko tässä joku sanonut että jonnekin olen muuttamassa? Ootko ihan sekaisin?[/QUOTE]

Huoh, ok. Ihan oikeasti olisi kiinnostanut, onko asia edistynyt. Toivon oikeasti sinulle hyvää. Luulin, että olet ihan omana itsenäsi tässä ketjussa, etkä esitä ketään. Siksi luulin, että voin kysyä sinulta muitakin kuulumisiasi. Mutta tämä taisikin olla yksi provoketjuistasi.

[QUOTE="vieras";28625787]No ahdistelethan sinä, jos poika on norannut sinut ja sinä menet kyttäämään sitä johonkin. Lopeta.[/QUOTE]

Niin kirjottaa ite eka mulle ja sit kun mä vastaan niin sekö on ahdistelua...? :) lopeta itse. Mitä sä tuut tänne noita neuvojas jakelemaan kun tunne meitä kumpaakaan tai meidän tilannetta. Se mikään ressukka ole, kerta kykenee naista lyömäänkin. Jumalauta.

[QUOTE="vieras";28625803]Huoh, ok. Ihan oikeasti olisi kiinnostanut, onko asia edistynyt. Toivon oikeasti sinulle hyvää. Luulin, että olet ihan omana itsenäsi tässä ketjussa, etkä esitä ketään. Siksi luulin, että voin kysyä sinulta muitakin kuulumisiasi. Mutta tämä taisikin olla yksi provoketjuistasi.[/QUOTE]

Mähän en ole mitään muuta ikinä kuin oma itseni. :) mitä sä sitten luulit? mitään en pidä säälittävämpänä kun feikkaamisen. Niin mutta en tosiaan ole tämän äijän takia muuttamassa minnekään, korkeintaan voisin vetää kännit. Siinä se hänen arvo. Pikkusen väärältä ihmiseltä kyselet, että goodbye sulle! Äläkä muuten toivo mulle mitään, älä hyvää eikä pahaa, koska sun sekopäisyydellä ei voi muuta olla kuin paha merkitys.

Yhteistyössä