Mitä liikkuu jätkän päässä jonka pitää jatkuvasti kiduttaa toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole myöskään tapana jaella muita kuulumisia vieraille ihmisille. En usko että niitä kiinostaisi niin paljon. Ei oikeen nappaa tuo julkisuus ! ja sitten tota niin... mulla on itsesuojeluvaistoo

[QUOTE="vieras";28625807]Niin kirjottaa ite eka mulle ja sit kun mä vastaan niin sekö on ahdistelua...? :) lopeta itse. Mitä sä tuut tänne noita neuvojas jakelemaan kun tunne meitä kumpaakaan tai meidän tilannetta. Se mikään ressukka ole, kerta kykenee naista lyömäänkin. Jumalauta.[/QUOTE]

Joomoi. Nöyryytä itseäsi sitten ihan rauhassa ja ole kiusaamisen kohteena. Ehkä sä oikeaasti nautit tuosta. Pääsisit helposti eroon tuostakin tilanteesta, mutta ei. Ei voi ymmärtää. Hyvät jatkot.

[QUOTE="vieras";28625817]Mähän en ole mitään muuta ikinä kuin oma itseni. :) mitä sä sitten luulit? mitään en pidä säälittävämpänä kun feikkaamisen. Niin mutta en tosiaan ole tämän äijän takia muuttamassa minnekään, korkeintaan voisin vetää kännit. Siinä se hänen arvo. Pikkusen väärältä ihmiseltä kyselet, että goodbye sulle! Äläkä muuten toivo mulle mitään, älä hyvää eikä pahaa, koska sun sekopäisyydellä ei voi muuta olla kuin paha merkitys.[/QUOTE]

Vai niin :) No anteeksi sitten erehdykseni.

[QUOTE="vieras";28625825]Joomoi. Nöyryytä itseäsi sitten ihan rauhassa ja ole kiusaamisen kohteena. Ehkä sä oikeaasti nautit tuosta. Pääsisit helposti eroon tuostakin tilanteesta, mutta ei. Ei voi ymmärtää. Hyvät jatkot.[/QUOTE]

Niin miten oli? Emmä nöyryytä enää, se oli päätös ja se pitää. Mä en oo enää tuon jätkän helmoihin menossa ja pidän huolen siitä kaikilla tavoilla, eiköhän tää ollu viimenen kerta kun kommunikoitiin. Joten tämä mies ei enää pääse nöyryyttämään ja kiusaamaan mua! Enkä mä todellakaan siitä nauti, kuka tollasesta nyt nauttis. Sinä sekopää, pidät nyt vain huolen siitä että pääset itse tosta sekoilustasi eroon. Mä kyllä tiedän miten pääsen tosta nilkistä. Eli älä ymmärrä jos et, hyvä taito ois sunkin opetella ciao ! :) ja nyt tää keskustelu lähtee vähän oudoille raiteille, joten kiitän ja mä tiedän mitä nyt sen kundin kanssa teen. Eli nyt on aika oikeasti unohtaa ja siirtyä eteenpäin. ;)

Yhteistyössä