Parisuhdeterapia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emma

Vieras
Onko kukaan käynyt? Mistä tälläistä saisi? Millaista sielä oli? Järjestääköhän joku kunnallinen näitä vai vain yksityisiä. Olisi kiva kuulla jos jollain olisi kokemusta.

Oletko mistä päin? Pk-seudulla ainakin perheasiainneuvottelukeskus järjestää terapiaa ja sitten on yksityisiä...lista löytyy ainakin väestöliiton kotisivuilta.

Mä haluisin kans kokemuksia. Ja jos joku voisi ihan suositella hyvää parisuhdeterapeuttia pk-seudulla?

Yksatyinen terapria, seurakunnan perheaisiainneuvottelukeskus..Me oltiin tuola keskuksessa ja itse otettiin yhteyttä. Se oli avartavaa, raskasta, kipeää, mielenkiintoista jne. Töitä tehtiin ja tie oli mäkinen. Mutta kannatti. Googlella esim löytyy vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Perheasiainneuvottelukeskukseen pääsee vain jos on lapsia. Ja meillä ei ole.

Mitä? Missä noin on? Kyllä täällä pääsee vaikka ois eronnut ja sitä menee puimaan terapiaan. Tai menettänyt läheisen.

Espoossa. Soitin aiemmin tänä vuonna eikä päässyt, kun ei ole lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Perheasiainneuvottelukeskukseen pääsee vain jos on lapsia. Ja meillä ei ole.

Mitä? Missä noin on? Kyllä täällä pääsee vaikka ois eronnut ja sitä menee puimaan terapiaan. Tai menettänyt läheisen.

Espoossa. Soitin aiemmin tänä vuonna eikä päässyt, kun ei ole lapsia.

Justjust...sitten teille varmaan ois se yksityinen terapia.

Oletko mistä päin? Pk-seudulla ainakin perheasiainneuvottelukeskus järjestää terapiaa ja sitten on yksityisiä...lista löytyy ainakin väestöliiton kotisivuilta.

Mä haluisin kans kokemuksia. Ja jos joku voisi ihan suositella hyvää parisuhdeterapeuttia pk-seudulla?

Kiitos. Minäpä tutkin väestöliiton sivuja sitten. Onkohan ne yksityiset kovin kalliita? Montakohan kertaa tulisi käydä tai tietysti riippuu tapauksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos. Minäpä tutkin väestöliiton sivuja sitten. Onkohan ne yksityiset kovin kalliita? Montakohan kertaa tulisi käydä tai tietysti riippuu tapauksesta?

En osaa sanoa yksityisten hinnoista. Joku hinta oli väestöliiton sivuillla mainittu parikäynnille (1½h) 120?...:/

Hei, vierailija, joka et ole päässyt Espoossa Perheasiain neuvottelukeskuksen perheneuvontaan.

Olen Espoon seurakuntasanomien eli Essen toimittaja. Teen lehteemme juttua perheneuvonnasta ja sen ruuhkautumisesta. Etsin pariskuntaa, joka haluaisi kertoa omista kokemuksistaan lehdessä.

Jos haluat kertoa kokemuksistasi, ottaisitko minuun yhteyttä?

t. Katariina Harju
katariina.harju@kotimaa.fi
040 183 2166

Yhteistyössä