Parisuhteen ongelmia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkkari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inkkari"

Vieras
Vai voiko tätä nyt enää ongelmaksi sanoa :(

Meillä on tilanne, että riidelty on paljon viimeinen reilu puoli vuotta. Väsymyksestä ja rankasta vauva-ajasta varmasti johtuen suurimmaksi osaksi. Kolmas lapsemme on ollut todella huono nukkumaan ja kovin tyytymätön päivisinkin. Itse olen ollut väsynyt ja turhautunut ja mies on toki ollut kanava purkaa oma huono olo. Nyt kun on alkanut lapsen kanssa hieman arki helpottamaan ja otin miehen kanssa puheeksi hellyyden ja läheisyyden puutteen suhteessamme. Keskusteltiin aiheesta useampi viikko, välillä asiallisesti, välillä ei niin asiallisesti. Lopulta mies sai sanottua, ettei pysty läheisyyteen koska kokee rakkauden loppuneen minua kohtaan. Aluksi ero tuntui ainoalta vaihtoehdolta, en halua elää suhteessa kokematta rakkautta. Ja joku vaisto mulla oli oikeassa jo ennen kuin mies sai asian ääneen sanottua. Kerroin hänelle monen monta kertaa kuinka en tunne hänen rakastavan ja toivoin enemmän läheisyyttä.

Nyt en sitten tiedä yhtään kuinka tulis toimia.. Voiko tälläisessä tilanteessa asiat saada korjattua, vai pitäiskö luovuttaa. Itkeä itkut ja suunnata katse kohti tulevaa. Itsellä vaan nuo rakkauden tunteet on vahvoja, enkä haluaisi miehestä luopua. Mies pyytää aikaa josko ne tunteet heräisi uudestaan. Vaikeaa.

Tuntuu niin toivottomalta, kun miehen mielestä niiden tunteiden tulis herätä itekseen.. Itse taas olen sitä mieltä, että tarvittais kivaa tekemistä kahdestaan, ylipäätään sitä läheisyyttä.
Ja sitten kun oma fiilis on pettynyt, rankasti pettynyt. Olen pitänyt suhdettamme hyvänä, vaikeitakin asioita on yhdessä koettu ja yli päästy. Ja nyt sitten loppui rakkaus. Miten se voi vaan loppua.

Yhteistyössä