Parisuhteessa olevat, missä menee teillä raja?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25211086]ja tietyllä tavalla esitettynä tasan tarkkaan on! =)[/QUOTE]

Samaa mieltä. Musta tollanen "oletpa nuoren näköinen" on juurikin sitä arkipäiväflirttiä, mikä on joissain tapauksissa oikein suotavaa. Tämä maailma on vaan nykypäivänä niin "seksistynyt", että tuollaista ei ymmärretä enää flirtiksi.

Mun mielestä taas ulkonäön kehuminen ei ole flirttailua. Koska oma veljenikin on kehunut minua kauniiksi sekä siskon mies ja isäni. Ja minäkin saatan sanoa jotain toisen ulkonäöstä ilman, että tarkoitus on herättää yhtään mitään fiboja tai flirttiä.

Totta kai pieni flirttailu on sallittua niin miehelle kuin naisellekin! Flirttailusta on vielä aika pitkä matka fyysiseen ja henkiseen pettämiseen.

Pieni silmäpeli ja hulluttelu jonkun fiksun, älykkään ja huumorintajuisen miehen kanssahan vain piristää! Tietysti sitä voi harrastaa vain sellaisten miesten kanssa, joiden tietää ymmärtävän mistä on kysymys - sen takia en flirttailekaan muiden kuin fiksujen miesten kanssa.

Luulen ja oletan, että mies toimii samalla tavalla, mutta samalla tiedän että pysymme yhdessä maailman loppuun saakka. Flirttailu on kuitenkin NIIN eri asia kuin pitkä oikea rakkaussuhde.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
3 vuotta.
Vai meinaatko sitten sitä, että kymmennen vuoden jälkeen sitä alkaa oma mies olla vähempi kiinnostava ja etsitään flirttiä muualta? Sellaisessa tapauksessa mielestäni sitten pitäisi tutkia jo sen olemassa olevan parisuhteen laatu..

No, kyllä se luultavasti kymmenen vuoden suhteen jälkeen on hieman vähemmän kiinnostava kuin kolmen. Haluaisin huomauttaa, että kolmen vuoden suhde on vielä suhteellisen tuore suhde...

[QUOTE="Minna";25211652]No, kyllä se luultavasti kymmenen vuoden suhteen jälkeen on hieman vähemmän kiinnostava kuin kolmen. Haluaisin huomauttaa, että kolmen vuoden suhde on vielä suhteellisen tuore suhde...[/QUOTE]
Jaa. No mä oon ollut omani kanssa yhdessä 15 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25211662:
Jaa. No mä oon ollut omani kanssa yhdessä 15 vuotta.

Siksi laitoinkin edelliseen viestiini, että "luultavasti..."

Se on hienoa, jos olet ollut onnellisesti yhdessä 15 vuotta. Mutta tilastot puhuvat omaa karua kieltään, kuitenkin 50% avioliitoista päättyy eroon!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25211709:
Etkä koskaan ole flirttaillut tai nauttinut saamastasi flirtistä?
Siis olen varmasti. Tai vaikea sanoa, ihmiset tuntuu käsittävän flirtin aika eri tavalla. Kun jollekin se, minkä minä koen flirtiksi, ei ole mitään. Jonkun mielestä toisen kähmiminen ja törkeä vihjailu on flirttiä.

mut siis semmosta ei ole, että olis jotenkin tarve johonkin tai ettei oma enää kiinnostaisi niin kuin ennen. Mun mielestä flirttailu ei ole paha asia, riippuen miten se määritellään. Mun mielestä jotkut ihmiset vaan on tosi flirttejä, eikä ne tee sitä tarkoituksella. aattelen, että flirtti on sellaista jotain, josta molemmat osapuolet tajuaa (toivottavasti) ettei kumpikaan hae sillä oikein mitään.

[QUOTE="Minna";25211748]Mietin myös samaa.

Eihän se tarkoita, että liitossa olisi jotain vikaa, jos flirttailee![/QUOTE]

riippuu paljon siitä, mikä on sitä flirttailua. Mun mielestä flirttailua voi olla vaikka joku hymykin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25211758:
riippuu paljon siitä, mikä on sitä flirttailua. Mun mielestä flirttailua voi olla vaikka joku hymykin.
Ehdottomasti tietynlainen hymy ja katseet ovat flirttiä. Itse esimerkiksi ollessani töissä kaupan kassalla flirttaan tiettyjen asiakkaiden kanssa nimenomaan hymyillä ja katseilla ilman mitään "seksuaalisesti värittynyttä dialogia" vai miten sen joku aiemmin keskustelussa ilmaisi. Silti suurimman osan kanssa asiakkaista en flirttaa, vaikka heitäkin katson hymyillen silmiin.

Ja se katsein ja hymyin tapahtuva flirtti ei aina ole ollenkaan hienovaraista ja huomaamatonta. :D

[QUOTE="Minna";25211652]No, kyllä se luultavasti kymmenen vuoden suhteen jälkeen on hieman vähemmän kiinnostava kuin kolmen. Haluaisin huomauttaa, että kolmen vuoden suhde on vielä suhteellisen tuore suhde...[/QUOTE]

En haluaisi ajatella, että vuosien saatossa se oma mies muuttuisi vähemmän kiinnostavammaksi. Siinä vaiheessa sitten pitäisi oikeesti miettiä, että onko suhteelle tapahtumassa jotain. Ja en usko, että meidän suhteessa suhde voi enää tämän arkisemmaksi muuttuakkaan kun kaksi lastakin kuitenkin on jo.

En haluaisi ajatella, että vuosien saatossa se oma mies muuttuisi vähemmän kiinnostavammaksi. Siinä vaiheessa sitten pitäisi oikeesti miettiä, että onko suhteelle tapahtumassa jotain. Ja en usko, että meidän suhteessa suhde voi enää tämän arkisemmaksi muuttuakkaan kun kaksi lastakin kuitenkin on jo.

Kyllä se vaan tuppaa muuttumaan, toivottavasti ei teillä.

Ja luonnollisesti suhteelle tapahtuu aikojen saatossa "jotain". Se ei kuitenkaan tarkoita, että heti pitäisi olla jakamassa lusikoita, jos oma puoliso ei enää kiinnosta samalla tavalla kuin kahtena ekana seurusteluvuotena...