parisuhteessa olevat naiset pihtaa ja sinkut huoraavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totuus

Vieras

se on vaimon oma vika jos mies käy panemassa vierasta.
"Melko usein toistuvaa halun puutetta koki melkein puolet avo- ja avioliitoissa olevista naisista, mutta vain joka kymmenes mies. "

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Haluttomuus+seksiin+lis%C3%A4%C3%A4ntynyt+2000-luvulla/1135258046765

Alkuperäinen kirjoittaja maar:
Kysy vaikka mieheltäni niin minä en ole. Vai olenko jätkä? :laugh:

Aivan varmasti muuten ihan jokainen nainen on! Ja tämä on helppo todistaa. Jos naiselle tarjoaa seksistä vaikkapa miljoona euroa niin jos nainen suostuu on hän huora, jos ei niin silloin on hullu.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Aivan varmasti muuten ihan jokainen nainen on! Ja tämä on helppo todistaa. Jos naiselle tarjoaa seksistä vaikkapa miljoona euroa niin jos nainen suostuu on hän huora, jos ei niin silloin on hullu.

Mennepä tuo sulla vaikeaksi. Mä en tarvi tuohon edes miljoonaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Okei, eli mä olen hullu! :) Hulluna mieheeni, sillä en huoraisi jos joku MUU kuin mieheni tarjoaisi rahaa tuolla tavalla. Ja miehenihän saakin ilmaiseksi joten... :D
Ihan itsekö keksit tuon "vitsin"? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Yleensäkkin, miksi pitäis pihdata?
Tuleeko siitä parempi mieli?

Vallankäyttöähän se on. Yritys olla jollain tasolla miestä korkeammalla kun fyysisillä tai henkisillä kyvyillä ei siihen muuten pysty.

Yhteistyössä