parisuhteessa olevat naiset pihtaa ja sinkut huoraavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä suhteessa joku pielessä jos toista ei haluta juuri koskaan! Haluaminen on normaalia ja kuuluu suhteeseen.

Ja minun mielipiteeni on, että jos ollaan naimisissa niin silloin on melkeinpä velvollisuus tyydyttää puolisoa. Mitä helkuttia siitäkin tulisi, kun on luvattu kestää ylä- ja alamäet yhdessä läpi harmaan kiven, ja toinen sillä verukkeella "ei jaksa kiinnostua" seksistä. Kyllä säälittää pariskunnat joissa jompikumpi elää seksin puutteessa lähes koko ajan!

Enkä laske oikeaksi seksiksi nopeaa takaapäin vetoa, kyllä siinä tilanteessa nainen on jo itsekäs. Mies parat. Valitkaa ne kumppanit jumaliste niin että haluttaa vielä vuosienkin päästä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja kaikki naiset ovat joko HULLUJA tai HUORIA.

Mä olen hullu, ja ylpeä siitä. :D

:D Et sä hullu oo, mutta...................?

No jos noista pitää valita. :D Jälkimmäinen en voisi olla missään mielessä. Ja ton Timpan jutun mukaankin olisin, koska kieltäytyisin miljoonasta tuossa tilanteessa. :whistle:

Eläissäni en ole kieltäytynny seksistä. Meillä se on tuo mies ollu koko elämänsä sellanen että ei juuri nappaa. Diagnoosi on että mä olen saletisti joku sotanorsu purttihirviö, jos minä pihtaisin se olis vallan käyttöä. Millon parisuhteen seksi ongelmat olis jonkun muun kun naisenvika?
Tähän 20v on tosiaan mahtunnu monen mallista vartaloa siis minulla joen ei se ole siitäkään.

Muoks. ja vielä lisättävä että jos menisin vieraisiin olisin umpi lutka. Jos toisin päin niin mies on suurunpiirtein pakotettu reppana naisiin,,kyynel vuodatettu vielä siinä touhutessa ;)

Yhteistyössä