parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulalla

Vieras
Olen aivan ulalla... Miten pitäisi suhtautua mieheni kaverin ystävättäreen joka on mieheni kimpussa, lääppimässä ja kehumassa koko ajan? Viettävät paljon aikaa kolmistaan siis mieheni, käveri ja kaverin ystävätär.
Tapasin naisen juuri ensimmäisen kerran ja tämä oli koko ajan mieheni kimpussa, taputteli takapuoleen jne... Mieheni kertoi, että ovat olleet kimppasaunassa; nainen, mieheni ja mieheni kaveri... Ehkä olen niin vanhanaikainen etten käsitä tälläistä, en yhteissaunomista... Nainen suhtautuu muutenkin liian tuttavallisesti mieheeni... En täysin kyllä luota mieheenikään tässä asiassa, tuntui käyttäytyvän niinkuin asiassa ei olisi mitään ihmeellistä.
En ole mustasukkainen, mutta jotenkin tuosta käytöksestä tuli sellainen olo ikäänkuin nainen mitätöisi minua...

Sitähän hän juuri tekee. Hän haluaa osoittaa sinulle, että juuri hän on miehellesi tärkeämpi ihminen kuin sinä. Pistä muija järjestykseen, älä hyväksy enää mitään lääppimisiä. Voit sanoa hänelle ihan suoraankin, mitä mieltä olet. Tuo nainen kyllä tietää, mitä on tekemässä. Mahtaako hän olla vielä niin nuori, ettei ihan tajua omaa typeryyttään?

Itse asiassa nainen on minua aika paljon vanhempi ja miestänikin vanhempi , että kyse ei ole nuoresta naisesta...
Niin ajattelinkin, että sanon ensi kerralla naiselle suoraan ja sanoin miehellenikin, etten katsele tuollaista, lupasi sanoa naiselle, mutta enpä tiedä...ihme juttu.
Mutta näin minäkin ajattelin naisen käytöksestä, että jotain esittämistä tuossa on, haluaa näyttää minulle... Toisaalta mieheni sanoi kyllä, että nainen on samanlainen vaikka en olisikaan siinä...

No ei muuta kuin teet miehelle selväksi, että joko sinä tai tuo nainen. Siitähän tässä on kyse: molemmat haluatte saman miehen (eikä ""oma"" kumppani ole kuin se hidaste...näinhän se menee...ja monet pitävät ihan suvereenisti montaa miestä/naista kerralla).

Ottakaa sellainen perinteinen naisten kaksinkamppailu. Viilaa hyntesi ja teroita hampaasi. Sitten vain sähiset ja vedät raivoisasti hiuksista sitä ämmää. Oppiihan, ettei sinun miestäsi parane pyllylle taputella.

Jos on rahanpuutetta, voisit järjestää välienselvittelyn kotikuntasi torilla ja myydä pääsylippuja, virvokkeita ja pikkupurtavaa. Naisten vapaaottelu viihdettä parhaimmillaan!

Kiila kannattaa lyödä miehesi ja tuon naisen välille mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Normaalilla tavalla saa olla kaveri/tuttava, mutta tuollaisesta lääppimisestä on hyvin helppo siirtyä vaivihkaa tositoimiin. Varsinkin, jos sinä hyväksyt ylenmääräisen lähentelyn heidän välillään, niin erehtyvät vielä luulemaan, että hyväksyt kaiken muunkin. Tiedän mistä puhun. Tuo nainen kyllä väistyy, kun näytät hänelle hänen paikkansa.

Ja älä kuuntele miehesi selityksiä. Hän ei ehkä halua puuttua tilanteeseen, koska miehillä on tapana vältellä pahoittamasta yhdenkään miellyttävän naisen mieltä... Hän siis tuskin sanoo naiselle yhtään mitään, jos et sinä sitä tee. Miehesi todennäköisesti nauttii huomiosta, vaikka tietääkin sen olevan väärin.

Mielelläänhän sitä sulkisi silmänsä ja välttäisi yhteentörmäyksiä, mutta tämä on yksi niistä tilanteista, joihin _pitää_ puuttua. Muuten teillä on suhteessanne kolmas pyörä.

Ihmettelen myös naisen miestä, että kuinka hän hyväksyy tuollaisen....
Uskon kun sanon naiselle asiasta on hän ihmeissään ja lopulta minä saan nipottajan maineen, mutta hällä väliä.

Onko oikein teidän mielestä oikein, kun kielsin miestäni menemästä saunaan enää naisen kanssa?

En minä tässä mitään tappelemassa ole vaan ihmettelen vaan tuollaista käytöstä, että mitä ihmettä sillä ajetaan takaa. Nainen seurustelee kuitenkin miehen kaverin kanssa ja tulimme myös naisen kanssa ihan hyvin toimeen ennen kuin aloitti hipelöinnin tosin en silloin sanonut mitään kun olin niin ällikällä.

Itse asiassa kysyin juuri tuota kolmen kimppaa mieheltäni ja kielsi, mutta toisaalta hän ei ikinä myöntäisi sellaista.
Toisaalta jos sanon naiselle seuraavan kerran ( hänen miehensä kuullen), etten ymmärrä hipelöintejä enkä yhteissaunoja niinhän voihan nainen paljastaa jotain...

Älä ihmeessä hyväksy mitään yhteissaunoja. Tuossa pelissä ei ole mitään viatonta, ei miehesi eikä tuon naisen puolelta. Nainen vaikuttaa hyvinkin kevytkenkäiseltä, tajuaako itsekään kenen kanssa seurustelee ja kenen ei! Ei erota omaa toisen omasta. Hän tietää kyllä seikkailevansa reviirilläsi, joten pidä vaan rohkeasti puolesi. Voin kuvitella hänen viimeiseen asti väittävän kyseessä olevan ihan vain pelkän normaalin kaverisuhteen... Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa! Jos ei peli välittömästi lopu, niin ota etäisyyttä äläkä päästä miestäsikään tapaamaan häntä. Mies voi sitten valita kumman oikeasti haluaa, sillä molempia ei voi saada.

Kiitos neuvoista, olen itsekin ollut alusta asti samaa mieltä, mutta mieheni vähättelyt jne... saivat minut miettimään olenko liian nipo...

Itse asiassa mies kertoi minulle yhteissaunasta hiukan ennen kuin tapasin naisen kuulemma siksi, että tiedän asian jos tulee puheeksi ( kertoi, että nainen oli tullut saunaan miesten jälkeen muka yllätyksenä, heko heko....).
Kun raivostuin ja sanoin miehelleni, että sanon naiselle asiasta rupesi hän rauhoittelemaan minua sanomalla, että nainen oli pyyhe päällä mistä ei aikaisemmin kuulemma viitsinyt mainita, no siitä olen varma, että nainen ei ollut pyyhe päällä....
Itse asiassa mitä enempi asiaa ajattelen niin sitä enempi ihmettelen miksi miehen piti paniikissa kertoa saunajutusta jollei siellä olisi tapahtunut jotain enempikin tai sitten yrittti selitellä naisen hipelöintejä. Itse asiassa mitä enempi asiaa mietin sitä enempi alkaa tuntua siltä, että ehkä siellä saunassa on jotain muutakin tapahtunut...
No joka tapauksessa sanon asiasta naiselle ja mikäli yrittää alkaa vähättelemään niin kysyn sitten mieheni mielipidettä asiasta niin sittenhän nähdään pystyykö mieheni sanomaan naiselle myös päin naamaa niinkuin minulle että pitää hipelöintejä tungettelevina ja epämukavina....

On se nainen siellä saunassa ottanut kyllä miehiltä suihin, vaikkei ehkä yhdyntää olekkaan tapahtunut.
Miehesi voi kyllä väittää ihan mitä vaan, mutta 99%:lla varmuudella niin on tapahtunut, valitettavasti...

meidän yksi kaveri alkoi seurustelemaan ihan kivan tytön kanssa, menee just kohta naimisiin n,1v seurustelun jälkeen, tyttö lääppii kaikkia poikia porukassamme ja kaikki oli ihan vaivaantuneita ja sääli tytön poikakaveria, kerran tyttö (humalassa) hinkkaili mun poikakaveria ja jätkäni sanoikin sille et nyt kyllä riittä, myöhemmin tyttö sanoi että nähdään ja tulkaa käymään ni sanoin että joo jos et lääpi mun poikakeveria, tyttö meni ihan noloksi ja tuli hetken päästä pyytämään anteksi ja et se oli vain vitsiä et mähän (eli tyttö)menen kohta naimisiin..

ja mulla on yks tuttu nainen, jolla viina menee niin sanotusti alapäähän. Yksi miespuolinen tuttuni sanoi (ei se poikaystävä), että ennen kuin tunsi tämän naisen, ei uskonut että miehen voi raiskata. Nyt uskoo.

Meitä on moneksi.

Kuulostaa valitettavan tutulta. Itse kärsin samanlaisista tilanteista. Nykyään kun ilmestyy tälläinen innokas ihminen tutustumaan mieheeni, alan itse tekemään innokasta tuttavuutta kys. naiseen. Puhun kokemuksistani kotona tuosta naisesta, kehun häntä ym. Loppuu muuten kiinnostus aina siihen paikkaan.
En tosin tiedä mitä tekisin kyseisen tapauksen kanssa, mutta yritä kaiken kiusalla ystävystyä naisen kanssa. Ärsyttää suunnattomasti kaikkia osapuolia, sen voin vaikka vannoa.

Miehelläsi ja tällä naisella on selvästi suhde. Sorry vaan, mutta kannattaisikohan sinunkin hankkia joku ulkopuolinen piristäjä itsellesi, niin ei tarvitse parkua yhden miehen perään.

Mulla on kans kokemusta vähän tollasesta ja ymmärrystä ei kyllä heru sille naiselle. Mä seurustelen miehen kanssa jonka isoveljen akka on miesten perseissä kiinni ym, nipistelee siis myös poikakaveriani perseestä. On pettänytkin miestään. Omaani luotan mutta siihen naiseen en yhtään. Enkä voi käsittää sen motiiveja. Huomionkipeä kenties kun ei ole mikään kaunotar... Olin äimissäni kun tapasin hänet ensimmäisen kerran ja akka oli heti nipistelemässä poikakaveriani perseestä. Siis aivan käsittämätöntä käytöstä, mä en vaan ymmärrä...

Tuntuu pahalta. Tiedän sen. Oma nyk. aviomieheni ei tajunnut tuota, vaikka rautalangasta väänsin. Sitten tajusi, kun tein itse saman, olin taputeltavana, ja näytin että se on ok.

Sitten keskustelimme ja nyt homa toimii molemmin päin. Ei anneta vieraiden taputella enää.

Yhteistyössä