PAS kevät 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippu*

Jäsen
14.02.2014
154
0
16
Hei!

Onko muita joilla on PAS edessä lähitulevaisuudessa?

Meillä siirto edessä, jos alkio selviää sulatuksesta, ensi kierrossa. Kovasti jännittää miten käy kun jostain menin lukemaan että vain 15% pakastetun alkio siirrosta johtaisi synnytykseen asti :/

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :)

Mie piinailen PAS:n jälkeen, nyt on viikko siirrosta. Tää oli meille toinen siirto, alkioita jäi vielä 2 pakkaseen. Lääkityksenä Zumenon ja Luget, mikä on sopinut mulle hyvin. Muutenkin minulle ollut tosi kevyt hoitorupeama tämä, siksi kai ei ole oikein paineitakaan. Vai olenkohan vaan jo lakannut toivomasta.

18-soluinen kakkosluokan alkio siirrettiin. Toistaiseksi on ihan lupaavia tuntemuksia, mutta katsotaan nyt. Ekasta PAS:sta ei tullut mitään tuntemuksia, joten tiesin kyllä jo ennen testiä, ettei tärpännyt. Toivottavasti tämä nyt pysyisi kyydissä :) Kuinka pitkään sun pitää vielä ensi kiertoa odotella? Millaiset tunnelmat?

Seuraavaan kiertoon PAS. En oo koskaan tehnyt ovistestiä ees ja jännittää. Meillä 5 kpl yksittäispakattuja alkioita, saa nähdä miten sulatus menee, kun sekin on eka kerta. Entä jos siirtoon ei edes päästä?

Tää henkinen puoli on ainakin mulle olut näissä PAS-kierroissa se raskain. Fyysisesti ei ollut kummoinenkaan suoritus.

Ilmeisesti Astrolaben PAS tehdään luonnolliseen kiertoon. Pidän peukkuja, että siirtoajasta tulee sopiva. Ja tietty että sulatus onnistuu. Onneksi muistaakseni 90% alkioista kuitenkin kestää sulatuksen, joten jokainen tsäänssi on mahdollisuus ;) Ja 5 alkiota on tosi hyvin!

Meillä on alkio kummallakin kertaa kestänyt sulatuksen ja lähtenyt jakaantumaan, mutta laatu ei ole ollut tuoresiirron top-alkion veroista. Ensi ti on virallinen testipäivä, katsotaan maltanko odottaa siihen asti :D

Piinailu jatkuu. Huhhuh. Mulla on ollut nyt muutaman päivän kipuja alavatsassa, yleensä se ei ole tietänyt mtn hyvää. Oon vielä malttanut mieleni tuon testin kanssa, mutta huomenna on ehkä pakko ratketa... Kuis muilla PASsaajilla sujuu?

heippa, viikko icsi tuoresiirron negatestistä ja tyhjennysvuoto takana, eka pas olis tarkoitus toteuttaa toukokuussa kun parit kk:tiset on hyvä käydä läpi ennen uutta yritystä, meillä jäi tästä vikasta hoidosta neljä alkiota kahdessa oljessa pakkaseen. hirmuisesti tsemppiä jokaiselle vaiheisiinne

Yhteistyössä