PAS piinis, onko muilla kokemuksia tällaisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poski

Uusi jäsen
09.02.2008
3
0
1
Moikka Moi!

Mulle tehtiin kahden alkion siirto 30.1. pp7 ja pp8 mulla ollu ihan hirveet menkkakivut ja yöllä tullut Lugemössön mukana väriä tippa. Vain sen verran, että siinä huomaa olevan väriä. Päivällä ei lainkaan vuotoja oo ollu. Itellä jo tietty luovuttanu olo. Soitin hätäpäissäni klinikallekin eilen ja kyselin neuvoja. Lugeja en missään nimessä saa lopettaa ennen ens perjantaita. Huoh...tuskallinen viikko edessä, jos (kun) Luget estää vuodon.

Aiemmissa pas:ssa Luget estäneet vuodon yhtä kertaa lukuunottamatta. Tällasta ei oo koskaan ollu. Raskauteen viittaavia oireita ei ole. Nyt kiinnostaisikin tietää, että onko muilla kokemusta tämänlaisesta?

Kiinnittymisvuodostakin olen joskus kuullut/lukenut, mutta voisko sitä olla vasta pp7-8?? Enpä usko.

Mutta...kiva jos joku ois viisaampi ja kenties kokemustakin?? Niin ja ei mul oo koskaan näin lyhyt kierto ollu, jos nyt sit menkat jo tekis tuloaan. Tiistaina pitäs kierron mukaan täti punaisen tulla kylään.

Poski =)

Hei, ensimmäinen pas takana. Haamuplussan sain muistaakseni pp9 aamulla ja klo 11 alkoi tuhruvuoto. Olin varma, että nyt meni kesken. Tuhruvuotoa jatkui 3 päivää, yhtenä illalla pyyhkiessä kirkasta vertakin. Haamuplussa kuitenkin vahvistui vahvistumistaan ja ensi viikon tiistaina ensimmäinen ultra (rv 7) , jossa selviää, onko mahassa elämää ja ennen kaikkea, onko se oikeassa paikassa.

Älä siis menetä toivoasi!!!

Moi!

Kiitos vastauksestasi marimilla =) Ja onnea sinulle plussasta ja turvallista 9kk:n matkaa! Onko kyseessä ensimmäinen raskautesi? Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset. Me on "tehtailtu" näiden hoitojen parissa viitisen vuotta, ja nyt tuntuu todellakin siltä että on laitettava piste i:n päälle. Kaks alkiota on vielä pakkasessa, mutta niiden varaan en osaa enää mitään laskea, kun alkiohävikki oli tässä hoidossa niin suuri. Meillä takana 5 ICSI:tä pas:neen, kaikkiaan kymmenen siirtoa. Kolmannen ICSI:n tuoresiirron tuloksena meille syntyi ihana pikku prinssi joulukuussa -05. Nyt siis pikkukakkosen toiveissa oltu jo puolentoista vuoden ajan. Rankkaa tää on ollu, mut eipähän kukaan voi sanoa etteikö olisi yritetty.

Mulla ei nyt vuotoja oo ollu. Tänään vähä etovaa oloa aamupäivällä, mut ei muuta mainittavaa. Onnistumiseen en usko, sillä nyt alkaneet menkkajuilinnat tulemaan kuvioihin. Testailen sitten keskiviikkona.

poski

Jep, ensimmäinen raskaus. Vuotoa ei ole enää ollut niiden 3 päivän jälkeen. Tänään kävin ultrassa, ja näin sikiön sykkeen oikeassa paikassa! Lääkäri varoitteli normaaleista keskenmenoriskeistä ja toivotti onnea :).

Miten poski maltat olla testaamatta? Plussatuulia!

Moi taas!

Voi kun ihania uutisia =) Eikös ollutkin upea tunne nähdä pieni ihmisen alku omassa masussa. Meillekin lääkäri puhui sillon keskenmenoasioista, kun käytiin pikku-ukon ekassa ultrassa. Mut sanoi, että 90%:n todennäiköisyydellä saatte vauvan kotiin kun oli niin napakasti kiinni ja syke näkyi.
Ai miten maltan olla testaamatta :kieh: hammasta purren. Kyl mie yhen negatestin tein sillon pp9. Oon niin varma negasta, että täytyy nyt sinnitellä viralliseen testipäivään saakka. Huomennahan se on...ihanaa sit piinailu loppuu. Tää on tosissaan hermoja raastavaa...

Nautihan sinä nyt raskaudesta täysin siemauksin =) Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte oman vaavin!

poski

Yhteistyössä