Paska äiti minä!:(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
http://keskustelu.kaksplus.fi/t962124 luin tämä keskustelu ja tuli paska fiilis,kun anna jo kuukausi vauvalle vain purkkiruokaa ja ajattelin myös antaa jatkossakin :( kun mä ajatelin vaan että se on ehkä parempi kuin kotiruokaa(mielepite muutui vaan):/ ja laiskotelen myös kyllä ja muutenkin,mikä äiti mä olen leikin harvoin,käytän kertikset,siivoan viime aikoina harvoin,istun aina netissa,en ulkoilee joka päivä ,laitan lasta parvekelle ja itse hyppän koneseen :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Mä varma olen ainoa sellainen,kaikki ovat niin täydellisiä :/

Pyh...
Kukaan ei ole täydellinen. Muutama kuvittelee olevansa :).
Mä olen nähnyt sinut lapsesi kanssa (ja toinen vielä masussa) ja hyvä äiti sinä olet :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Pyh...
Mä olen nähnyt sinut lapsesi kanssa (ja toinen vielä masussa) ja hyvä äiti sinä olet :hug:

:D kiitos,:hug: mä olin ennen parempi äiti mutta nyt laiska paska :/

Pyh...

Et ole laiska, vaan fiksu =). Purkkiruoka on hyvää ruokaa, ja jos äitiä väsyttää niin fiksu äiti helpottaa silloin arkea esimerkiksi antamalla lapselle purkkiruokaa. Siivoaminen pari kertaa viikossa riittää, ei haittaa jos on sekaista, kunhan ei sentään ole kamalan likaista. Ja lapsille tekee hyvää oppia keksimään leikkejä myös itse, mielikuvitus kasvaa ja aivot kehittyy sillä lailla =).

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:

:wave: :hug:

Sinä ja minä hoidetaan lapsemme näköjään yhtä hyvin. :heart:

Kaikki tekee tyylillään, ei kukaan voi tulla meille sanomaan, et me tehdään väärin.

:) :hug:

:D

Minkä ikäiset sun lapset on?
Mulla poika 1,5v ja tyttö 4kk.

Meilläkin lapsilla (yhä edelleen, nyt esikoinen pian 3v ) luvattoman usein purkkiruokaa, ihan sen takia että oma ruokavalioni on lähinnä makaroonia ja jauhelihaa, ei kasviksia.. enemmän saavat vaihtelua purkkiruoilla kuin minun kokkailuillani.. Päiväkodin myötä ovat saaneet sen puolenpäivän aikaan tarjotun purkkiruoan pois elämästään, paitsi viikonloppuisin.. Päivällisellä syödään mitä mies on kokannut..

AnnaBell, älä murehdi :)

Minun tyttö söi pääasiassa purkkiruokaa pikkuisena-sylki minun keitokset pois :(, joten syötin purkista-maistui :)

Nyt on 10 v, terve reipas koululainen-ja äitin ruoka maistuu, syö hyvin. Älä stressaa tuollaisella itseäsi. Ja minäkään en tahdo millään aina jaksaa kotitöitä, siivousta ym. Onneksi lapsikin jo tartuu imurinvarteen :)

Pyh...

Et ole laiska, vaan fiksu =). Purkkiruoka on hyvää ruokaa, ja jos äitiä väsyttää niin fiksu äiti helpottaa silloin arkea esimerkiksi antamalla lapselle purkkiruokaa. Siivoaminen pari kertaa viikossa riittää, ei haittaa jos on sekaista, kunhan ei sentään ole kamalan likaista. Ja lapsille tekee hyvää oppia keksimään leikkejä myös itse, mielikuvitus kasvaa ja aivot kehittyy sillä lailla =).
Sä oot ihana :D :hug: paitsi mä siivoan varma pari kerta kuukaudessa :ashamed: ennen joka päivä koti oli siisti,nyt en jaksa :/

:wave: :hug:

Sinä ja minä hoidetaan lapsemme näköjään yhtä hyvin. :heart:

Kaikki tekee tyylillään, ei kukaan voi tulla meille sanomaan, et me tehdään väärin.

:) :hug:

:D

Minkä ikäiset sun lapset on?
Mulla poika 1,5v ja tyttö 4kk.
minulla 2v9kk ja melkein 11kk =)

Alkuperäinen kirjoittaja Minniskä:
AnnaBell, älä murehdi :)

Minun tyttö söi pääasiassa purkkiruokaa pikkuisena-sylki minun keitokset pois :(, joten syötin purkista-maistui :)

Nyt on 10 v, terve reipas koululainen-ja äitin ruoka maistuu, syö hyvin. Älä stressaa tuollaisella itseäsi. Ja minäkään en tahdo millään aina jaksaa kotitöitä, siivousta ym. Onneksi lapsikin jo tartuu imurinvarteen :)
mmmm....mä muistin nyt että mun siskon lapsi söi myös vain purkkiruokaa ja nyt hän on 12v terve lapsi :)

Yhteistyössä