paska lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miina"

Vieras
käytiinpä just lapsen kans terv.keskuksessa ja olin aivan raivona kun lähdettiin sieltä. pojalla on todella paha ihottuma käsissä, ovat aivan auki jonka tämä lääkärikin myönsi. käytiin jo marraskuussa lääkärissä jolloin pyysin lähetettä ihotautipolille, kun me ollaan siellä ennenkin käyty. No, eihän sitä tullut.En ymmärrä, miksei voi kirjoittaa, onko oma ammattiylpeys vai mikä syynä..Anto vaan rasvareseptejä.

no, tänään sitten soittelin uudestaan, sain jo puhelimessa tapela, että sain ajan tälle päivälle. Lapsen lakanat ja yöpuku on aamuisin veressä kun iho on niin pahassa kunnossa. Tiukkaan sävyyn pyysin päivystysaikaa ihopolille. tämä lääkäri väitti, ettei sinne päivystyslähetettä olekaan. Tämä ei ole totta, ite soitin ihopolille ja kysyin asiaa. Olin aivan raivona kun lähdettiin, miksi hitossa sitä lähetettä ei vaan voi saada kun lapsi sen selkeästi tarvitsee? En ymmärrä ja olen aivan epätoivoinen mitä seuraavaksi. Tämä lääkäri suorastaan nauroi mulle.

En ymmärrä miksi poistut lääkärisi luota raivona? Olisit jäänyt ja vängännyt asiasta niin kauan että se lähete on valmiina. Aina välillä kun soitan itsekin terkkariin aikaa lapselleni, eivät heti suostu antamaan. Mutta kun tarpeeksi päättäväisesti sanon esimerkiksi että "Lapseni on nyt jo kärsinyt tarpeeksi kauan, mikä on omaa tyhmyyttäni koska en ole aikasemmin ottanut yhteyttä terveyskeskukseen siinä toivossa että tämä on itsestään ohimenevää. Mutta nyt kuitenkin olen todella huolissani lapseni hyvinvoinnista ja paranemisesta, joten toivon ja pyydän että etkö vielä voi tarkistaa mikäli saisi mahdutettua pikaisen käynnin tälle päivälle. Olen todella kiitollinen mikäli kykenet järjestämään asian. " Ja kun taikasauvaa heiluttaein aina on löytynyt peruutusaika tmv.

minä sinuna veisin yksityiselle...onneksi meillä on lapsivakuutus joten esim ihottuman vuoksi olen voinut varata samalle päivälle lasten ihotautilääkärin...ei ole tarttennu arvauskeskuksissa juosta lähetteitä vonkumassa ja hoito on saatu aloitettua heti.

Ihotautilääkärit eivät päivystä julkisella puolella. Plus, eivät hekään voi muuta tuossa tilanteessa kuin aloittaa vahvan kortisonivoiteen, tehokkaan perusvoiteen + antibiootin jos sen tarvii (jos on tulehtunut ekseema). Jatkohoita varten sitten voi harkita lähetettä ihopkl:lle.

Jos haluat kuulla tämän ihotautilääkäriltä, mene toki yksityiselle. Vai mitä luulet että se ihotautilääkäri asialle päivystyksellisesti tekisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;23050706:
Ihotautilääkärit eivät päivystä julkisella puolella. Plus, eivät hekään voi muuta tuossa tilanteessa kuin aloittaa vahvan kortisonivoiteen, tehokkaan perusvoiteen + antibiootin jos sen tarvii (jos on tulehtunut ekseema). Jatkohoita varten sitten voi harkita lähetettä ihopkl:lle.

Jos haluat kuulla tämän ihotautilääkäriltä, mene toki yksityiselle. Vai mitä luulet että se ihotautilääkäri asialle päivystyksellisesti tekisi?

Ap oli pyytänyt jo mararskuussa lähetettä ihopolille... Pikkuveljellä oli aikoinaan paha "maitorupi" ja apu löytyi vasta ihotautilääkäriltä.

Yhteistyössä