Pax-merkkiset välikausikengät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Mitä mieltä Pax-merkkisistä kengistä? Mielelläni kuulisin käyttökokemuksia. 4-vuotiaalle pojalle olisin hankkimassa. Hinta on todella edullinen...joten mietityttää tuo laatuasia. Kumisaappaat on käytössä kumminkin sateisilla keleillä..joten en mitään 100% vedenpitävyyttä vaadikaan.
 
Meillä on ollut talvikengät ja välikausikengät. Molemmat jonkun sortin texejä eli vettä pitäviä. Kyllä pitivätkin. Talvinkengät oli lämpimät ja molemmissa taipuisa pohja ja lapsi sai itsekin kengät hyvin jalkaan.Mielestäni erittäin laadukkaat hintaansa nähden. Joissakin koot tosin hassusti. Talvikengissä oli koko 28 vaikka käytettiin ennen ja jälkeen talven 26 kokoisia kenkiä.
 
Meillä on ollut Pax merkkset kengät ja tosiaan silloin (aikoja sitten) mietitytti halpa hinta..ne oli kuitenkin lähinnä lenkkarit kevät/syksy. Ne kuitenkin oli TOSI hyvät ja on mennyt 2 lapsella ja edelleen käyttökelpoiset
 
Halpahallissa sellaisia kattelin. En tosin vielä ostanut..kun en tuosta laadusta tosiaan ollut tietoinen. Tähän asti ollut aina käytössä Vikingit tai Superfitit..ja niihin ollaan toki oltu tyytyväisiä. Ne ovat vaan niin arvokkaat, joten olen katsellut nyt vähän edullisempiakin vaihtoehtoja.
 
Meillä on ollut useammatkin talvikenkinä. Tosi hyvät ovat olleet. Meillä kestäneet hyvin kolmannellekin lapselle toisin kuin jotkut reimat, jotka eivät kestäneet edes yhdellä lapsella koko talvea ehjänä. Lenkkareina on kans ollut noita ja yllättävän hyvä laatuisia ovat olleet hintaansa nähden.
 

Yhteistyössä