Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:Miten tota pelataan? =)
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:muutaman hahmon oon seimeen saanut...
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kaalis ootko löytänyt lattian alta hahmon?
Mulla kuusessa pallot eikä etene..
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mistä ne pallot löytyy? Mulla vasta kolme hahmoa seimessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Löysinkin jo ne pallot, mutta en saa niitä tuohon kuuseen :ashamed:
Oliko siinä jokin järjestys miten ne siihen laitetaan? Vai puuttuuko minulta jotain ken en saa niitä sinne roikkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitää
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä luulen, että noilla palloilla pitää kirjoittaa tohon kuuseen "merry christmas"...(?!)
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
niin ilmesty..yritin jo niiden perusteella sitä värikoodia mut ei tapahtun mitää
mitä väärikoodia?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kun kuuseen laittaa virran päälle, palloihin ilmestyy kirjaimia...
mitä väärikoodia?
siihen hyllyyn..missä on ne neliöt eriväreillä..