Pelaatteko Sims peliä? Voiko sitä netistä ladata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SIMS-peli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon kuulut sims 1 no mä haluun sen ku mulla on sims 2 ja sims 3 netissä niin jos joku vois antaa tai myyä niin antakaa mulle =) hehehee no mun pitää pelaa sims 3 petsiä hehehhee heippa

Sims 3 on hyvä ja on kaikki lisäosat :D Syksyllä tulee Sims 3 Pets :D :D Sen hankin kyllä varmasti.. Kai Simin voi jostain ladata, näin oon kuullut. Mut voi tulla viruksia + muuta roskaa koneelle, eikä ne välttämättä toimi niin kuin pitäisi.

joskus mun serkku lainaa mun simsiä ja viiimekse ei tuonutsitä täkäs vaikka se on 12 ja mä oon 11 niin mun kaikki pelit mulla on iso hylly täynä pelejä mutta ykson sims 3 hihihii mitä teen kumulla on se sims 3 belikas mutta mun muut pelit on sillä serkulla ja sen nimi on mari voi ei munpitää soitaa mutta sims 1 on paras beikana!! =D ja mun sims 1 niin parhaita että mutta sims 2 ja sims 3 on niin tylsii hei hei

• Tykkää
Reactions: Minskii
Kiitti paljon!!!!! alussa oleva tyyppi kerto miten saa simin toimii työllä ja sain sen itte ainaskii :DDDDDDD
Ihan toka kirjottaja jolla on pitkä teksti
<3I love you<3 leilliä

Sims 1 on mielestäni paras. Okei, hahmoja ei voi tehdä niin yksityiskohtaisesti jne, mutta tykkään kaikkein eniten Simsissä rakentamisesta, ja ykkösessä se on kaikkein toimivinta. Eihän niitä esineitä saa viistoon jne mitä vaikka kolmosessa, mutta muissa osissa ne rakentamiset on jotenkin olleet kauhean vaikeita ja takkuilevia mielestäni.
Kolmosessa taas on paras hahmojen suunnittelu :)

Mulla on kaikki nuo Simsit ostettuina, ykkösessä myös pari lisäosaa. Mutta ykkönen lakkasi toimimasta, joten latasin netistä ekan osan kaikkine lisäosineen. Englanninkielisenä, mutta toimii hyvin ja kieli ei ole mulle mikään ongelma.
Kolmoseen ja kakkoseen olen ladannut lisäosia, koska ne lisäosat on kauhean riistohintaisia..

Hyi teitä, ei saa netistä ladata pelejä laittomasti :kieh:

Sims 3 on paras, vaikka mun mielestä se ei kauheasti eroa 2:sta. Jos haluaa netistä ostaa, niin esim. steamin kautta saa helposti suoraan koneelle sen.

Mulla on the sims 2 mut siitä puuttuu se 1 levy, taisit entiiä mikä sen noista on ?
tossa on disc 2, disc 3, disc 4 ja joku muu levy mutta se ei oo disc 1 ?
tietääkö joku miten sen 1 levyn sais netistä ladattua ? tai että onko se joku noista ?

Yhteistyössä