J
joo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kirjahyllyn vasemmalta puolelta löytyy tikkaat millä pääsee sängyn päälle
Kiitos. Yritystä vielä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kirjahyllyn vasemmalta puolelta löytyy tikkaat millä pääsee sängyn päälle
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kirjahyllyn vasemmalta puolelta löytyy tikkaat millä pääsee sängyn päälle
kiitos
ja telkkarista näkyy joku numerokoodi, pitääkö ne muuttaa kirjaimiksi aakkosten mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kirjahyllyn vasemmalta puolelta löytyy tikkaat millä pääsee sängyn päälle
kiitos
ja telkkarista näkyy joku numerokoodi, pitääkö ne muuttaa kirjaimiksi aakkosten mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kirjahyllyn vasemmalta puolelta löytyy tikkaat millä pääsee sängyn päälle
kiitos
ei..kellosta saat vihjeen =)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:ootteko edistyneet? Mä en pääse puron yli kun peikot tekee kepposia. EI ne edes jää sinne puunkoloon.
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja joo:ootteko edistyneet? Mä en pääse puron yli kun peikot tekee kepposia. EI ne edes jää sinne puunkoloon.
ne menee sinne puun koloon kun se tytskä ne houkuttelee sinne ja itse pääsee ryömimään sen puun läpi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja miten sen otuksen saa irti puusta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja miten sen otuksen saa irti puusta?
Miä vaan vetelin niitä liaaneja
Sit hoksasin, et sekun muuttaa aina väriään, niin pitääköhän sen väristä liaania vetää..
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja miten sen otuksen saa irti puusta?
Miä vaan vetelin niitä liaaneja
Sit hoksasin, et sekun muuttaa aina väriään, niin pitääköhän sen väristä liaania vetää..
jees, sama juttu mulla..nyt mää koitan tuota kilipukkia saada ton tytskän edestä...
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
Mä tätä yks päivä pelailin, mut sit meni hermo
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
Siis jotain palloja vaan lentelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
siel yläkulmassa on aina malli, miten ne pallot pitää asetella, jos on vaan esim. yks pallo, niin sit ne laitetaan päällekäin. Sit kun ne pallot on oikein niin aina yks seinä avaruusaluksesta paljastuu. Pallot pitää asetella aika tarkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
siel yläkulmassa on aina malli, miten ne pallot pitää asetella, jos on vaan esim. yks pallo, niin sit ne laitetaan päällekäin. Sit kun ne pallot on oikein niin aina yks seinä avaruusaluksesta paljastuu. Pallot pitää asetella aika tarkkaan.
Pitääks kaikki kuviot tehä?
Mistä sen tietää, et ne on oikein..
Onpas outo alku
![]()