Pelkään, että lapsi pilaa taas mun treffit:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Tuntuu, et täs joutuu elämään ihan tuli persiin alla, kun joutuu nyt yhtääkkiä niin montaa asiaa kerralla jännittämään. Siis illan treffien suhteen. Ensinnäkin mulla on kuukautiset ja oon tosi, tosi herkästi hermostuva silloin...Niin sit pelkään, et mä menetän malttini, jos lapsi ei viihdy treffeillä mukana ja sille tulee joku känkkäränkkä kohtaus. Tosi huonolla päällä ollut toi lapsi tänään, et oikein mikään ei ole meinannut siltä onnistua :( plääh. ja sit kun toi mies on just sitä tyyppiä, et se saletisti haluaa mennä johonkin pubiin treffeille, niin toivon sitten ettei sille tuu kauheena pettymyksenä, kun sanon etten voi lapsen kanssa sinne tulla. En vielä sanonut sille, että otan ton lapsen mukaan, koska mun exän ja sen nyksän piti ottaa toi täksi illaksi, mutta sit ne perukin sen:( tosi törkeetä niiltä leikkiä tolla tavalla mun tunteilla...kuitenkin muutenkin jännittää ne treffit, nii sit vielä tälläset paineet!!! : D

[QUOTE="vieras";25521356]Oletko tosissasi? Jos olet niin huh huh.
Ei kai kukaan oikeesti raahaa lapsia johonkin treffeille?[/QUOTE]

No mulla on nyt päinvastanen taktiikka kuin ennen...oon päättänyt koittaa, et jos heti alkuun kerron miehelle, että mulla on lapsia niin sit näen välittääkö se oikeesti musta. Esim. mun yks pitempi aikainen seruustelusuhde päättyi taannoin siihen et mä en kertonut miehelle ajoissa, että mulla on lapsia. Sit se sanoi vaan mulle, ettei voi luottaa muhun kun oon tollasta pimittänyt :( Emmä oikeesti pimittänyt, vaan ootin vaan sopivaa hetkeä kertoa se..

No mulla on nyt päinvastanen taktiikka kuin ennen...oon päättänyt koittaa, et jos heti alkuun kerron miehelle, että mulla on lapsia niin sit näen välittääkö se oikeesti musta. Esim. mun yks pitempi aikainen seruustelusuhde päättyi taannoin siihen et mä en kertonut miehelle ajoissa, että mulla on lapsia. Sit se sanoi vaan mulle, ettei voi luottaa muhun kun oon tollasta pimittänyt :( Emmä oikeesti pimittänyt, vaan ootin vaan sopivaa hetkeä kertoa se..

eri asia kertoa että sinulla on lapsia kun raahata niitä penskoja mukaan treffeille :|

Ihan sen lapsen takia siirrä treffejä. Tosi kivaa lapsen olla mukana jossain kahvilassa, kun sä yrität tehdä vaikututsta ja kuunnella sitten komentelua, jos sattuu väsyttämään ja vähän kiukuttamaan :( Jos mies ei ymmärrä, miksi siirrät treffejä, ei se ole minkään väärti.

[QUOTE="otto";25521390]Ellet kelpaa lapsinesi päivinesi, ja naisena - vika on miehessä, ei sinussa.[/QUOTE]

Kyllä. Jos sinulla kolme lasta kolmelta eri mieheltä, joista pari on vankilassa, poltat tupakkaa pari askia päivässä, painoindeksisi on yli 35, hammaslääkärissä olet käynyt viimeksi 10 vuotta sitten, olet täynnä tatuointeja ja olet työtön ilmaan minkään sorttista ammattikoulutusta. Niin muista, silloinkin se on tietysti AINA miehessä vika jos et kelpaa.