K
koirakammoinenko?
Vieras
Elikkäs olen alkanut pelkäämään vajaa vuoden ikäistä koiraamme. Koira hyppii vasten, yrittää näykkiä jne... Ei aina tottele kieltoja,vaan innostuu aina vaan enemmän. Oikeastaan olen alkanut pelkäämään sitä,että koira hyökkää jonkun kimppuun. Eräs päivä koira istui ja alkoi tuijottamaan minua suoraan silmiin ja yritti hypätä päin. Sitten istui takaisin maahan ja tuijotus alkoi taas,jolloin oli pakko lähteä koiran läheisyydestä sillä pelästyin tuota. Mitä lie tarkoittanutkaan?
Huolta aiheuttaa ehkä eniten se,että koira hyppii nuorimmaista lastamme päin niin että tämä kaatuu maahan (vajaa 2v) sekä yrittää näykkäistä aina ohi mennen kädestä yms. Olen alkanut pelätä lasteni turvallisuuden puolesta..
Pitäisikö tässä pyytää jotain kouluttajaa käymään vai mitä tehdä? En koskaan ennen ole pelännyt koiria, mutta nyt ihan itken kun huolettaa onko tuosta perhekoiraksi...
Kertokaa neuvoja...
Huolta aiheuttaa ehkä eniten se,että koira hyppii nuorimmaista lastamme päin niin että tämä kaatuu maahan (vajaa 2v) sekä yrittää näykkäistä aina ohi mennen kädestä yms. Olen alkanut pelätä lasteni turvallisuuden puolesta..
Pitäisikö tässä pyytää jotain kouluttajaa käymään vai mitä tehdä? En koskaan ennen ole pelännyt koiria, mutta nyt ihan itken kun huolettaa onko tuosta perhekoiraksi...
Kertokaa neuvoja...