Pelkään olevani raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin harmaana

Vieras
Menkat tuli 2-4 päivää myöhässä ja olivat normaalia niukemmat. Nyt rinnat ja vatsa ovat selkeästi turvoksissa ja rinnat myös arat. Ehkä väsyttääkin hiukan enemmän. "Ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä, joka on toiminut meillä koko sen 8 vuotta kun olemme olleet yhdessä. Kaksi alle 3 vuotiasta "yritettyä ja heti tärpännyttä" lasta jo on. En tod. haluaisi kolmatta tähän nyt, kun ei parisuhdekaan ole ihan kunnossa. Omasta jaksamisesta puhumattakaan. Apua! Kellään samanlaisia kokemuksia?

Tää ei nyt varmaan helpota ainakaan mut mut.. Olis varmaan kannattanu miettiä tarkemmin sitte tuota ehkäisyasiaa, keskeytetty yhdyntä kun ei tunnetusti ole mikään varmin vaihtoehto. Toivotaan kuitenkin parasta. :hug:

Miten niukka se vuoto oli??? Mulla oli se vuoto siinä raskauden alussa todella niukka (ei voi verrata menkkoihin lainkaan). Vuoto oli todella haaleaa vaalean punaista ja sitten tuli limaa, josssa oli vähän veriviiruja. Normaalisti mulla on runsaat menkat jotka kestää 7 päivää

No aika hyvinhän tuo on tähän mennessä toiminut ehkäisykeinona. Varmemmin sen vahinkolapsen kuparikierukan kanssa saa kuin keskeytetyllä.

Mutta ap, kaikki vauvat tuleva omalla ajallaan - kyllä teidän asianne järjestyvät, tuli mitä tuli!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Miten niukka se vuoto oli??? Mulla oli se vuoto siinä raskauden alussa todella niukka (ei voi verrata menkkoihin lainkaan). Vuoto oli todella haaleaa vaalean punaista ja sitten tuli limaa, josssa oli vähän veriviiruja. Normaalisti mulla on runsaat menkat jotka kestää 7 päivää

Kyllä ihan verta tuli pari päivää. Paljon niukemmat kuin normaalit menkat kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin harmaana:
Menkat tuli 2-4 päivää myöhässä ja olivat normaalia niukemmat. Nyt rinnat ja vatsa ovat selkeästi turvoksissa ja rinnat myös arat. Ehkä väsyttääkin hiukan enemmän. "Ehkäisynä" keskeytetty yhdyntä, joka on toiminut meillä koko sen 8 vuotta kun olemme olleet yhdessä. Kaksi alle 3 vuotiasta "yritettyä ja heti tärpännyttä" lasta jo on. En tod. haluaisi kolmatta tähän nyt, kun ei parisuhdekaan ole ihan kunnossa. Omasta jaksamisesta puhumattakaan. Apua! Kellään samanlaisia kokemuksia?

Mun siskolla sama "ehkäsy" kun sulla ja nyt kuukauden päästä syntyy vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin harmaana:

Miksi sitten olette leikkineet asialla kun varmasti tiedät että tuo ei ole ehkäisykeino? Turha kitistä sitten kun napsahtaa.

Yhteistyössä