Pelkään olevani raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsi.

Vieras
Meillä on neljä pientä lasta. Ei ole toiveissakaan seuraavaa...

Ehkäisynä meillä on kumi, kierukkaa en saa revenneen kohdun takia ja hormonivalmisteet ei sovi. Kohdunpoisto on harkinnassa mutta ei vielä...

Meillä oli lapsista vapaa viikonloppu, ja käytiin vähän viihteellä. Molemmat oli juovuksis jonnin verran. Mua väsytti mutta mies halusi seksiä, sanoin että jos teet "hommat" niin siitä vaan. Käskin laittaa kumin. Jotain se siinä rapisutteli ja alkoi niihin hommiin. Jonku ajan päästä mun käsi osui kortsukääröön joka oli avaamaton. Homma loppui siihen paikkaan ja ripitin miehen. Meni maku.

Kyllä se meinas että ku ei se lauennu niin ei raskaaksi tuu :O

Noh, nyt on menkat myöhäs, välillä oksettaa ja tulee sellanen kalvava olo jos ei oo syöny... En oo testiä tehny, pelottaa niin perkeleesti!

Kummankohan vika tämä on...? Mä en kestä uutta raskautta nyt enkä välttämättä enää koskaan.. ja muut lapset tod. pieniä...Huoh...

Miehet on sikoja.

No jos olisin raskaana vastaavassa tilanteessa, niin en miettis hetkeäkään, mitä tekisin. Revenneellä kohdulla en todellakaan lähtisi riskeeraamaan mitään neljän lapsen äitinä.

minäkin pelkään samaa. jos olen niin abortti. minä en tee tähän sairaaseen maailmaan enää yhtään lasta.
minäkin koitin ensin sanoa, ettei käy ilman kumia, mutta en ollut tarpeeksi vakuuttava :(

en olisi ikänä uskonut olevani tässä tilanteessa.

Ekat tehtiin hoidoilla, kolmas "vahingossa" ja neljäs suunnitellusti. uutta raskautta ei kielletty mutta kaikista tullut lopulta hätäsektio...en vain jaksaisi.

Abortti tuntuu kauhealta vaihtoehdolta, jos nyt raskaana edes olen.

anna lapsi adoptioon? Eihän abortti ole ainoa vaihtoehto!! Ja jos ja kun raskauden edetessä tunteet tulevaa vauvaa kohden nousee niin sitten pidätte sen itse. Minä en koskaan teksi aborttia, vaan antaisin lapsen adoptioon jos tulisi sellainen tilanne etten missään nimessä jaksaisi ja haluaisi enempää lapsia..

Tee se testi, ja nopeaan. Nimittäin jos kohtusi on revennyt, niin saattaa olla että lääkäri ei anna "lupaa" raskauteen (siis pakottaahan hän ei voi aborttiin, mutta jos riskit on liian suuria niin ei kannata henkeään lähteä riskeeraamaan). Silloin olisi parempi tehdä keskeytys ajoissa ja samalla vaikka sterilisaatio??

en pystyisi adoptioon antamaan varsinkin kun isommat lapset olisivat mukana odotuksessa. Rakastaisin lasta yhtälailla.

Testi on mulla ostettuna mutta helvata ku en saa sitä tehdyksi. Nyt on muuten tullu toi että vessas saa hypätä, tulehdusta ei ole. mutta kerran pari tunnissa tarve kuselle.

Edellisestä synnytyksestä on hieman yli vuosi, joten en kai saisi olla raskaana...

[QUOTE="alkup.";23581556]en pystyisi adoptioon antamaan varsinkin kun isommat lapset olisivat mukana odotuksessa. Rakastaisin lasta yhtälailla.

Testi on mulla ostettuna mutta helvata ku en saa sitä tehdyksi. Nyt on muuten tullu toi että vessas saa hypätä, tulehdusta ei ole. mutta kerran pari tunnissa tarve kuselle.

Edellisestä synnytyksestä on hieman yli vuosi, joten en kai saisi olla raskaana...[/QUOTE]

Miksi et saisi olla raskaana? Kohdun repeäminenkö siihen vaikuttaa vai mikä?

En jaksa. Palasin töihin "lomalle" kun alkoi seinät kaatua. Eikä talouskaan kyllä kestäisi yhtään raskautta. Paljon seurantoja ä.pkl:lla, insuliinit, ja mun tuurilla niin allerginen lapsi että taas tarvittaisiin apteekin maitoja ja allergiaruokaa tai sama ku yhdellä lapsella jotta pitää lääkitä paljon ja sitten leikkaukseen. Meidän muksuilla myös kaikilla harvinainen verenvuotohäiriö perinnöllinen, mutta vanhemmilla ei ole.

En vain jaksa. Ehkä joskus tulevaisuudessa kun päästy vaipoista eroon ja saatu lapset kouluun.

"Kummankohan vika tämä on...? Mä en kestä uutta raskautta nyt enkä välttämättä enää koskaan.. ja muut lapset tod. pieniä...Huoh...

Miehet on sikoja."

Molempien. Miksi ihmeessä et hakenut jälkiehkäisypilleriä?

[QUOTE="huoh";23581955]"
Molempien. Miksi ihmeessä et hakenut jälkiehkäisypilleriä?[/QUOTE]

Eipä tullut ehdittyä ku ei apteekki auki seur. päivänä ja töihin klo 8 maanantaina...Enkä mä kyllä itekkää uskonu et tulisin mutta nyt nää oireet...

Olet jo oikeastaan itse vastannut kysymykseesi. Jos ei kerran nyt ole sopiva hetki, olet väsynyt, riskejän on jne. niin eihän sulla ole kuin tasan yksi vaihtoehto, vaikka se kuinka pahalta tuntuukin.
Nyt sitten seuraavaksi se testi ja sitten keskeytystä hakemaan. Olen itsekin periaatteessa aborttia vastaan, mutta tuollasessa tilanteessa varmaan olisin sen kannalla sitten kuitenkin...

[QUOTE="alkup.";23582109]Eipä tullut ehdittyä ku ei apteekki auki seur. päivänä ja töihin klo 8 maanantaina...Enkä mä kyllä itekkää uskonu et tulisin mutta nyt nää oireet...[/QUOTE]

Eli siis teidän molempien vika!

[QUOTE="alkup.";23582109]Eipä tullut ehdittyä ku ei apteekki auki seur. päivänä ja töihin klo 8 maanantaina...Enkä mä kyllä itekkää uskonu et tulisin mutta nyt nää oireet...[/QUOTE]

Eikös sen ehdi myöhemminkin vielä hakea? Viimeistään 72 tuntia yhdynnästä. Etkö siinä ajassa olisi ehtinyt sen hakea?

Tämä tod pieni paikkakunta, ja yleistä päivittelyä jo meidän 4 lapsesta. Joutuisin ajamaan työpäivän päälle 60km lähimpään apteekkiin nälkäisten lasten kans jotka olisin joutunu hakemaan päiväkodista töiden jälkeen... Tekosyitä kaikkityynni mutta en todellakaan jaksanut...

Yhteistyössä