Pelkkää ystävyyttä vai jotain enemmänkin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei edes teini enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei edes teini enää

Vieras
Kun kaikki nämä ovat toteutuneet:

- mies kehuu suorastaan ylitse vuotavasti lähes mitättömistäkin asioista. Siitä mitä teen, miten teen, millainen olen.
- mies tulee ihan lähelle seisomaan/istumaan, siis niin lähelle että vartalomme koskettavat, eikä mene kauemmas
- hakee aina katsettani, kun ollaan samassa huoneessa. Kun huomaa että mä huomaan, hymyilee mulle eikä käännä katsettaan pois.
- ohimeneviä kosketuksia, kun ojentaa jotain minulle, tönäisee leikkisästi olkavarttani tai halaa puolittain lohduttaakseen
- jää kanssani kahden juttelemaan niitä näitä, yrittää jatkaa juttua jos vaikenen, ei anna keskustelun kuolla
- hakeutuu seuraani, jos tietää mun olevan jossain, on siellä kohta itsekin
- huomasi kun olin käynyt kampaajalla ja kommentoi uutta hiustyyliäni kehuen
- kerran istuttiin ihan vierekkäin, jompikumpi painoi jalkaansa toista vasten ja näin sitten istuttiin pitkään. kumpikaan ei vetänyt jalkaansa kauemmas. eikä ollut mikään hento kosketus, vaan ihan oikeasti painauduttiin toisiamme vasten.
- jos seisotaan vastatusten, niin nojautuu niin mun lähelle, ettei lähemmäs enää pääse
-suosittelee mulle milloin mitäkin, musiikkia jota kuuntelee, kirjoja joita lukee, leffoja joita katsoo
- huomioi mut ihan eri tavalla kuin toiset naiset, jos ollaan samassa seurueessa, muistaa aina myös mut, ei jätä mua koskaan huomiotta. Ei koskaan.
- heittää flirttaavia lauseita tyyliin "mitä mä tekisinkään ilman sua", "meidän pitäisi saada olla enemmän kaksin", "sä luet mun ajatukset", "kyllähän sä tiedät mitä mä haluan", "mä teen mitä tahansa sä pyydät", ja kun mies kehui miten upea ja loistava mä oon, totesin että johtuu hänen seurastaan, mies vastasi että seura tekee kaltaisekseen.
- ja ei, ei ole toisille tämmöinen.

Ja toisaalta. Tätä kaikkea on jatkunut jo puoli vuotta, eikä mies ole mitään aloitetta tehnyt treffien suuntaan. Toinen meistä on kyllä parisuhteessa, että se kai estää enempää tapahtumasta. Ei mitään moraalisaarnoja, pliis. Lapsia ei tässä kuviossa ole.

[QUOTE="eee";23071942]Niin sä olet siis parisuhteessa vai? Ja ihmettelet kun mies ei pyydä treffeille?
Mitä ihmettä sä oikein ajattelet...[/QUOTE]

Pölvästi.
Luuletko, että kaikki parisuhteessa olevat on onnellisia ja rakkauden pauloissa? Tälläkin palstalla saa harva se päivä lukea parisuhteista, joissa ei ole rakkaudesta tietoakaan. Tai ihmisistä, jotka rakastuvat toiseen, vaikka ovatkin varattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23071952:
Pölvästi.
Luuletko, että kaikki parisuhteessa olevat on onnellisia ja rakkauden pauloissa? Tälläkin palstalla saa harva se päivä lukea parisuhteista, joissa ei ole rakkaudesta tietoakaan. Tai ihmisistä, jotka rakastuvat toiseen, vaikka ovatkin varattuja.

En todellakaan luule, että kaikki parisuhteessa olevat onnellisia.
Mutta luuletko sä, että joku kunnollinen ihminen pyytäisi TREFFEILLE ihmistä, jonka tietää olevan parisuhteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei edes teini enää;23071921:
Kun kaikki nämä ovat toteutuneet:

- mies kehuu suorastaan ylitse vuotavasti lähes mitättömistäkin asioista. Siitä mitä teen, miten teen, millainen olen.
- mies tulee ihan lähelle seisomaan/istumaan, siis niin lähelle että vartalomme koskettavat, eikä mene kauemmas
- hakee aina katsettani, kun ollaan samassa huoneessa. Kun huomaa että mä huomaan, hymyilee mulle eikä käännä katsettaan pois.
- ohimeneviä kosketuksia, kun ojentaa jotain minulle, tönäisee leikkisästi olkavarttani tai halaa puolittain lohduttaakseen
- jää kanssani kahden juttelemaan niitä näitä, yrittää jatkaa juttua jos vaikenen, ei anna keskustelun kuolla
- hakeutuu seuraani, jos tietää mun olevan jossain, on siellä kohta itsekin
- huomasi kun olin käynyt kampaajalla ja kommentoi uutta hiustyyliäni kehuen
- kerran istuttiin ihan vierekkäin, jompikumpi painoi jalkaansa toista vasten ja näin sitten istuttiin pitkään. kumpikaan ei vetänyt jalkaansa kauemmas. eikä ollut mikään hento kosketus, vaan ihan oikeasti painauduttiin toisiamme vasten.
- jos seisotaan vastatusten, niin nojautuu niin mun lähelle, ettei lähemmäs enää pääse
-suosittelee mulle milloin mitäkin, musiikkia jota kuuntelee, kirjoja joita lukee, leffoja joita katsoo
- huomioi mut ihan eri tavalla kuin toiset naiset, jos ollaan samassa seurueessa, muistaa aina myös mut, ei jätä mua koskaan huomiotta. Ei koskaan.
- heittää flirttaavia lauseita tyyliin "mitä mä tekisinkään ilman sua", "meidän pitäisi saada olla enemmän kaksin", "sä luet mun ajatukset", "kyllähän sä tiedät mitä mä haluan", "mä teen mitä tahansa sä pyydät", ja kun mies kehui miten upea ja loistava mä oon, totesin että johtuu hänen seurastaan, mies vastasi että seura tekee kaltaisekseen.
- ja ei, ei ole toisille tämmöinen.

Ja toisaalta. Tätä kaikkea on jatkunut jo puoli vuotta, eikä mies ole mitään aloitetta tehnyt treffien suuntaan. Toinen meistä on kyllä parisuhteessa, että se kai estää enempää tapahtumasta. Ei mitään moraalisaarnoja, pliis. Lapsia ei tässä kuviossa ole.

Että kun ei lapsia ole saa toisen oman viedä? Joillakin on vain sellainen tyyli että flirttailee leikkisän viettomasti ja joku reppana voi kuvitella siitä sitten enemmänkin kun toinen on vaan kaveri ja ystävällinen.

Ahaa. Eli tuo on leikkisän viatonta flirttiä eikä muuta?
Ei tässä ole kukaan viemässä mitään toisen omaa, mutta ihmisillä on oma tahto eikä ketään voi omistaa. Olen omakohtaisesti sen kokenut, että joskus voi olla parisuhteessa ihan väärän ihmisen kanssa, ja kun se Oikea tulee vastaan, saa kaikki jäädä (joo, mut on jätetty. Ja ei, en ole katkera siitä enää. Aikaa on kulunut jo tuosta yli kymmenen vuotta. Mutta se tapahtuma opetti mua näkemään, ettei kaikki ole mustavalkoista.)

[QUOTE="eee";23071974]En todellakaan luule, että kaikki parisuhteessa olevat onnellisia.
Mutta luuletko sä, että joku kunnollinen ihminen pyytäisi TREFFEILLE ihmistä, jonka tietää olevan parisuhteessa?[/QUOTE]

Sä et edes tiedä, kumpi meistä on varattu. Eikä se lopultakaan ole se pääpointti tässä jutussa. Elämä ei ole pelkkää mustaa ja valkoista, muitakin sävyjä on. Ehkä säkin sen joskus opit. Kaikella rakkaudella.

Herää kysymys miks oot parisuhteessa jossa et ole onnellinen? Kannattais varmaan heivata nykyinen mies jos ei oo tunteita, ja puhua ton uuen tyypin kanssa ja kysyä mitä sen päässä liikkuu, ja jos tykkäät siitä/tykkäätte toisistanne niin mikäs siinä sitten teitä estää :)

Herää kysymys miks oot parisuhteessa jossa et ole onnellinen? Kannattais varmaan heivata nykyinen mies jos ei oo tunteita, ja puhua ton uuen tyypin kanssa ja kysyä mitä sen päässä liikkuu, ja jos tykkäät siitä/tykkäätte toisistanne niin mikäs siinä sitten teitä estää :)

Mä tykkään kyllä.. mutta en tiedä miten pitäisi tulkita miestä. En halua sotkeentua mihinkään pelkkien omien tunteideni takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072060:
Sä et edes tiedä, kumpi meistä on varattu. Eikä se lopultakaan ole se pääpointti tässä jutussa. Elämä ei ole pelkkää mustaa ja valkoista, muitakin sävyjä on. Ehkä säkin sen joskus opit. Kaikella rakkaudella.

Mun mielestä tuossa on tosiaan kyse enemmästä. Ehkä se siitä vielä selkeytyy jos tuo toinen teistä lopettaa nykyisen suhteensa. Järkeväähän se on ensin niin tehdäkin ennen kuin treffejä miettii.

[QUOTE="Kenguru";23072184]Mun mielestä tuossa on tosiaan kyse enemmästä. Ehkä se siitä vielä selkeytyy jos tuo toinen teistä lopettaa nykyisen suhteensa. Järkeväähän se on ensin niin tehdäkin ennen kuin treffejä miettii.[/QUOTE]

Kiitos kun vastasit mun kysymykseen.
Ja kyllä, sä oot oikeassa. Fiksuinta on ensin lopettaa suhde, ja sitten vasta jatkaa seuraavaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072157:
Kerro mitä sä oot päätellyt tilanteesta? Onko tuo kaikki sun mielestä viatonta, vai onko pelissä suurempiakin tunteita?

oma suhde joo toimii mut mies pihtailee. siks alkaa himottaa katella muitakin ja tuolta kollilta oon saanut yhtäkkiä huomiota. töihin on kiva mennä nykyään. en siltä kyllä halua seksiä tms. mut kiva flirtata ja nauttia tuollaisesta viattomasta läheisyydestä :p

Tulee hauskoja tilanteita, kun ihmiset jäävät paremman puutteissa suhteisiin. Niissä tilanteissa pitäisi melkein saada takuut koko loppuelämän kestävästä uudesta suhteesta ennen kuin vanhassa uskaltaa polttaa sillat takanaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072163:
Mä tykkään kyllä.. mutta en tiedä miten pitäisi tulkita miestä. En halua sotkeentua mihinkään pelkkien omien tunteideni takia.

Mielestäni teet tuossa järkevästi. Mutta jos tuo mies on varattu (oletus), niin voishan se olla kaikille paras jos tilanne selkeytyisi. Eli löytyisikö sinulta pokeria yrittää selvittää tuota ilman vihjailuja? Että jos kysyisit suoraan miten asiat on miehen kohdalla. Mehän täällä ei osata myöskään muuta kun arvailla sun kanssa.

[QUOTE="Kenguru";23072209]Mielestäni teet tuossa järkevästi. Mutta jos tuo mies on varattu (oletus), niin voishan se olla kaikille paras jos tilanne selkeytyisi. Eli löytyisikö sinulta pokeria yrittää selvittää tuota ilman vihjailuja? Että jos kysyisit suoraan miten asiat on miehen kohdalla. Mehän täällä ei osata myöskään muuta kun arvailla sun kanssa.[/QUOTE]

Ei mun ole tarvinnut asiaa sen enempää selvitellä, tosin mä en ole halunnut puhua mitään miehen suhteeseen liittyen. Mies ihan itse kertoi, että on asumuserossa.. Mutta siis edelleen naimisissa kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23071952:
Pölvästi.

Aloin äsken lukemaan tätä ketjua. Jos vastaustyylisi on tuollainen, niin taisi jäädä tähän tämä ketju. Ei todellakaan kiinnosta lukea asiallisiin kommentteihin tuon tasoisia vastauksia. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072225:
Ei mun ole tarvinnut asiaa sen enempää selvitellä, tosin mä en ole halunnut puhua mitään miehen suhteeseen liittyen. Mies ihan itse kertoi, että on asumuserossa.. Mutta siis edelleen naimisissa kuitenkin.

Ahaa, mutta sittenhän mies kuulostaa ihan järkevältä siinä suhteessa, että ei hutki itseään uuteen suhteeseen ennen kuin vanha on kokonaan selvitetty. Sellaiseen nyt veikkaisin miehen käytöksen viittaavan. Sinusta taitaa kuitenkin olla kiinnostunut:)

Yhteistyössä