R
ressaaja
Vieras
Mulla on ihan kamala pelko seuraavaa synnytystä koskien. Olen siis yhden lapsen synnyttänyt alakautta ja siitä tuli aivan kamala pelko.. kesti siis 5kk että pystyin edes seisomaan pidempiä aikoja ilman kipua.. Kokonais paraneminen kesti n.6kk. Nyt siis olen taas raskaana (alussa mutta kuitenkin) ja pelko siis on aivan kammottava.. Mietin synnytystä koko ajan ja siksi olen itku kurkussa jatkuvasti. Edellinen synnytys siis on todella tuoreessa muistissa (8kk aikaa).
Miten turussa menetellään synnytyspelon kanssa? Olen miettinyt joskin pyytäisi pelkosektiota mutta on siihenkin pelkoja tosin ei niin suuria kun alatie synnytykseen.
Saako Tyksissä sektion pelon takia vai ei? En tiedä siis mitä teen kun öisinkin herään ja ensimmäisenä mielessä on synnytys..
Miten turussa menetellään synnytyspelon kanssa? Olen miettinyt joskin pyytäisi pelkosektiota mutta on siihenkin pelkoja tosin ei niin suuria kun alatie synnytykseen.
Saako Tyksissä sektion pelon takia vai ei? En tiedä siis mitä teen kun öisinkin herään ja ensimmäisenä mielessä on synnytys..