Ostin tässä pari päivää sitten ihanan leivän, jonka söin lähes kokonaan. Vasta tänään kiinnitin huomiota siihen, että mitä rouhetta leivän päällä on käytetty ja huomasinkin, että luultavasti pellavaa. mistään en tarkempaa leivän ainesten luetteloa löytänyt.
Kysyisinkin, että kuinka vaarallista pellavarouheleivän syöminen on? En ole asiaa asiemmin edes ajatellut. Jostain luin kuitenkin, että pellavaa olisi syytä välttää. mitä vahinkoja pellava voi sikiölle aiheuttaa?
Kysyisinkin, että kuinka vaarallista pellavarouheleivän syöminen on? En ole asiaa asiemmin edes ajatellut. Jostain luin kuitenkin, että pellavaa olisi syytä välttää. mitä vahinkoja pellava voi sikiölle aiheuttaa?