A
"a.p"
Vieras
Kysyisin onko muilla pelkoja erilaisia tilanteita/asioita kohtaan? Minulle on jostain syystä tullut sodan pelko. Aiemmin en pelännyt sotaa. Tarkoitan tässä nyt sitä, että venäjä hyökkää suomeen. tai voihan sitä joku muukin kansa tänne hyökätä. Ajatus sodasta on mielessäni häiritsevän usein. Olen huomannut seuraavani uutisia erittäin tarkasti. Ja olen löytänyt netistä useita sivuja, joissa puhutaan tulevasta sodasta. En nyt muista sivun osoitetta, mutta googlettamalla löytyy sivu, jossa puhutaan että sota alkaa tänä juhannuksena. Sivulla puhutaan Herrasta ja Jumalasta, joten jokin uskonnolllinen sivu on kyseessä, siellä ovat saaneet enteenä, enneunena tms tämän näyn, että juhannuksena venäjä hyökkää. Sivulla on kartat ja kaikki mistä selviää, mikä kohta jää sitten venäjän vallan alle. Yritän itseäni järkeistää, että turha pelätä tapahtumatonta, mutta silti pelkään tätä asiaa. Jos tuonkin sivun perustajat pitävät enteitä toteta, miksi he eivät tuo sitä kansan tietoisuuteen? Olen puhunut pelostani ystävilleni ja puolisolleni, mutta nyt kun pelko on ottanut niin suuren osan elämästäni menen puhumaan siitä myös aikuispsykiatrian polille. Välillä tunnen itsenä aivan kajahtaneeksi, välillä on taas ihan normaali olo.